وقوع 5 حادثه جاده ای در شرق استان سمنان، 15 نفر مصدوم شدند

به گزارش شیوا مارکت، ناصر سلمان پور در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه در شبانه روز گذشته هم زمان با شروع تعطیلات نوروزی در محورهای شرق استان سمنان شش تصادف جرحی و پنج سانحه رانندگی جاده ای به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در مجموع این حوادث 15 نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وقوع 5 حادثه جاده ای در شرق استان سمنان، 15 نفر مصدوم شدند

وی بابیان اینکه احتیاط رانندگان به ویژه در ایام نوروز می تواند خاطره سفر را دلنشین کند، اضافه نمود: خوشبختانه حوادث رانندگی طی شبانه روز گذشته فوتی در برنداشت که از رانندگان درخواست می کنیم قبل از سفر استراحت و خواب کافی را داشته باشند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود بابیان اینکه سبقت های نا به جا، سرعت زیاد و خستگی رانندگان می تواند حوادث جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد، ابراز داشت: بعضی از مصدومیت های رانندگی منجر به قطع عضو یا از دست دادن فردی از خانواده می گردد که این موارد با هیچ چیزی قابل جبران نیست لذا احتیاط، خواب کافی و استراحت به موقع می تواند خاطره سفر را دلنشین کند.

سلمان پور با بیان اینکه خوشبختانه چهارشنبه آخرسال آرامی را در شرق استان سمنان گذراندیم، توضیح داد: آموزش خانوارها و تشکیل کمپین های مختلف و اطلاع رسانی های گسترده باعث شد تا چهارشنبه آخر سال جاری بدون حادثه سوختگی و فوتی سپری گردد.

وی اضافه نمود: اورژانس شاهرود آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران علی بن موسی الرضا (ع) در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود و از رانندگان تقاضا می گردد در صورت احتیاج به درمان با اورژانس تماس بگیرند.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4344

به "وقوع 5 حادثه جاده ای در شرق استان سمنان، 15 نفر مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع 5 حادثه جاده ای در شرق استان سمنان، 15 نفر مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید