وینفرد شفر: درست نیست طرفدار استقلال فقط برد بخواهد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران ، صحبت ها همچنان حول محور اولتیماتوم به وینفرد شفر است. سرمربی استقلال اما واکنش خاصی نسبت به این موضوع دارد: من مربی ای هستم که هیچ وقت نمی ترسم. همینطور که هیچ نگرانی بابت بازی با السد نداشتم، هیچ نگرانی هم بابت دربی ندارم. 50 هزار تماشاگر در استادیوم ما را حمایت می نمایند و باید بجنگیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و همه با 100 درصد توان کوشش کنیم. همیشه سعی می کنم که به اندازه کافی تیمم را آماده کنم. ما تمرین می کنیم تا ببینیم شرایط چگونه می گردد. هدف مان این است که بازی را ببریم.

وینفرد شفر: درست نیست طرفدار استقلال فقط برد بخواهد

سرمربی استقلال توضیحاتی درباره فراز و نشیب های استقلال دارد: بازیکنان جدیدی داریم و آنها باید در تیم خودشان را در صندلی جدید پیدا نمایند. مثال می زنم منچسترسیتی دو سال با مربی جدید سوم و چهارم شد و بورسیا دورتموند همینطور. ما هم احتیاج به زمان داریم، 6-7 بازیکن جدید داریم و نمی توانیم در 3-4 هفته نتیجه خوب بگیریم و باید کار کنیم. من 2 سال قرارداد دارم و در این 2 سال می خواهم بازیکنان جوان را آرام آرام به تیم اضافه کنم. طبیعی است که ما می خواهیم در دربی برنده باشیم و همه کوشش ما در این بازی همین است. ما نمی توانیم با 6 بازیکن جوان بازی کنیم و یک ترکیب باتجربه و جوان می خواهیم. همه می خواهند که تیم جدیدی بسازم برای آینده و باید ببینم شرایط به چه صورت است. واکنش سرمربی استقلال به کری خوانی های حریف هم این است: فکر می کنید یک مربی چه باید بگوید؟ نمی تواند به بازیکنش بگوید ما نمی بریم. ما هم مثل آنها همان صحبت را می کنیم، ما هم می خواهیم ببریم و امیدوارم در سرانجام تیم برنده ما باشیم. دو بازی آخر هر دو یک بر صفر شد و هر دو بازی بسیار خوبی بود. به شفر گفته اند که طرفدار استقلال دراین دربی فقط به برد راضی می گردد که او در پاسخ چنین گفته: این حرف درست نیست. طرفداران استقلال این را می دانند که باید صبر نمایند. ما تیم جدیدی را می سازیم و بازیکنان خوبی هم داریم و این بازیکنان باید بیایند در قالب کار تیمی و ما روی این موضوع کار می کنیم. باور کنید که ما بهترین طرفداران آسیا را داریم. شاید ما حدود 20 میلیون طرفدار در ایران داشته باشیم و شاید 5 نفر تماس بگیرند و بگویند که ما صبر نمی کنیم. طرفداران استقلال می دانند که کوشش می کنیم و با صددرصد توانمان در زمین ظاهر می شویم.

شفر چه قدر زمان برای هماهنگی می خواهد؟ او به این سوال هم پاسخ می دهد: این اولین بار نیست که من با بازیکنان جدید تیم جدیدی می سازم. ما 2 راه داریم، می توانیم تمام بازیکنان جوان را در همه بازی ها به داخل زمین بفرستیم و بعد از 5-6 بازی در مسیر افت قرار بگیرند. آنها باید قدم به قدم در مسابقات قرار بگیرند. من می دانم که چه کار باید انجام دهم. در کارلسروهه با اولیور کان و چند بازیکن دیگر همین کار را انجام دادم و همه بعد از 2 سال بازیکنان خوبی شدند. چیزی که احتیاج داریم زمان است. الان تیام در عجمان بازی می نماید و یک گل زده است و خیلی خوب بازی نمی نماید، شاید این اطلاعات جدیدی باشد که شما نشنیده باشید. زمانی که ما استعدادهایی مثل رضا آذری، صیادمنش و سجاد آقایی داریم باید قدم به قدم وارد تیم شوند. یک ساعت و نیم ساعت بازی نمایند و شاید هم بعدا تمام زمان بازی نمایند. من باید تیم را آماده کنم، می دانم چه کار باید انجام دهم و بهترین کار برای استقلال و طرفداران را می خواهم انجام دهم. بعدا می گوییم همان تیمی است که صحبت آن را می کردیم. صیادمنش و آقایی به خاطر آن اتفاقی که افتاد 3 هفته بیرون بودند. در آن 3 هفته بازیکنان جوانمان را نداشتیم و می خواهیم برای تیم اصلی مان آماده شان کنیم.در آینده خودتان می گویید که شفر چه تیمی ساخته است.

از شفر در باره تغییرات پی در پی در ترکیب هم سوال گردیده که او این پاسخ را داد: تقریبا ترکیب را می دانم ولی روی یکی دو پست باید تمرین کنیم تا ببینیم چه می گردد. در بازی قبلی هم مرتضی تبریزی به عنوان مهاجم وسط بازی کرد.

یکی از رسانه ها نوشته بود که شفر آلزایمر دارد. سرمربی استقلال در این بار هم حرف کوتاهی زد: این بحث ها را تمامش کنید.

1

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 985

به "وینفرد شفر: درست نیست طرفدار استقلال فقط برد بخواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینفرد شفر: درست نیست طرفدار استقلال فقط برد بخواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید