پاکدل: مسائل اقتصادی و بدهی اقتصادیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است

به گزارش شیوا مارکت، رئیس فدراسیون هندبال گفت: مسائل اقتصادی و بدهی اقتصادیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است و چندین بار حساب ما تا مرز مسدودی رفته است.

پاکدل: مسائل اقتصادی و بدهی اقتصادیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا یاد و خاطره شهید صارمی و میلاد اسلامی را که سال ها در حوزه هندبال و خبرنگاری زحمت کشید گرامی می داریم.

وی اضافه نمود: اعتقاد داریم نقد به اعتلای ورزش ما یاری می نماید. افتخار می کنم که خودم در حوزه هندبال خبرنگار بودم و خوشحالم امروز کنار همکارانم هستم. از رسانه ها که همیشه کنار ما هستند تشکر می کنم.

پاکدل تأکید کرد: مسائل اقتصادی و بدهی اقتصادیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است و چندین بار حساب ما تا مرز مسدودی رفته است. امیدوارم رئیس جمهور در هیئت دولت و وزیر ورزش یاری نمایند تا این مشکل حل گردد. در حال حاضر 6 5 فدراسیون حسابشان مسدود شده و بعضی مانند ما تا مرز مسدود شدن پیش رفتند. در سالی که تیم ها برای المپیک می جنگند باید این مشکل حل گردد.

وی توضیح داد: مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی را در سال آینده داریم که کادر تیم جوانان روز گذشته تعیین شد باید با برنامه خوب در این دو رویداد مهم شرکت کنیم.

محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون نیز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: شما خبرنگاران شغلی سخت و با تخصص بالا دارید. امیدوارم یاری کنید تا رشته مهیج هندبال را به جامعه بیشتر معرفی کنیم و در جهت توسعه آن گام برداریم .

+

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8881

به "پاکدل: مسائل اقتصادی و بدهی اقتصادیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: مسائل اقتصادی و بدهی اقتصادیاتی گریبان فدراسیون را گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید