پست اینستاگرامی Afc به مناسبت دومین قهرمانی استقلال در آسیا

به گزارش شیوا مارکت، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی در حساب رسمی اینستاگرامی خود سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا را تبریک گفت.

پست اینستاگرامی Afc به مناسبت دومین قهرمانی استقلال در آسیا

به گزارش خبرنگار ، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی رسمی خود هواداران استقلال را غافلگیر کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه خود در اینستاگرام سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا را تبریک گفت.

باشگاه استقلال یکی از پرافتخارترین باشگاه های فوتبال ایران در رقابت های آسیایی و سومین باشگاه پرافتخار قاره آسیا است، زیرا در تاریخچه خود 2 قهرمانی در جام باشگاه های آسیا در سال های 1991 و 1970 دارد. همچنین این تیم در سال های 1999 و 1992 نایب قهرمان بوده است.

متن پست منتشر شده از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به توضیح زیر است:#OnThisDay : Esteghlal won the Asian Club Championship in 1990/91 for the second time having to win it the first time in 1970 when it was called Asian Club Championship!

ترجمه متن پست:

در این روز: استقلال جام قهرمانی آسیا در سال 1990-91 را برای بار دوم بالای سر برد. استقلال برای اولین بار این جام را که مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا نام داشت در سال 1970 برده بود!

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8389

به "پست اینستاگرامی Afc به مناسبت دومین قهرمانی استقلال در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست اینستاگرامی Afc به مناسبت دومین قهرمانی استقلال در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید