پلوسی: ترامپ تنها موجب بدتر شدن مسائل می گردد

به گزارش شیوا مارکت، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه نقدها شدید خود از رئیس جمهور این کشور، وی را با یک نام و لقب جدید خطاب قرار داده است.

پلوسی: ترامپ تنها موجب بدتر شدن مسائل می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر ضمن انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا، وی را فردی ارزیابی کرد که تنها موجب بدتر شدن مسائل می گردد.

بر اساس این گزارش، پلوسی در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت: برای این رئیس جمهور، یک نام جدید دارم؛ آقایی که کارها و مسائل را بدتر می نماید. او از همان ابتدا مسائل را پیچیده تر و بدتر نموده است. عملکرد وی موجب شده است تا امروز با این شرایط روبرو شویم. او می خواهد با معجزه و جادو مسائل را حل و فصل کند.

اشاره پلوسی به اظهارات ترامپ درباره ویروس کرونا است که گفته بود شاید این ویروس مثل یک معجزه ناپدید گردد.

پلوسی تاکید نمود: الان آنها می خواهند بچه های ما را به مدرسه بفرستند. کاخ سفید برای بازگشایی مدارس در فصل پاییز عجله دارد. بهترین راه برای فرستادن بچه ها مان به مدرسه، تامین اقتصادی مدارس است. مدارس آمریکا برای بازگشایی کلاس های درس احتیاج به منابع اقتصادی بیشتری برای تامین زیرساخت های لازم دارند.

کاخ سفید کوشش زیادی را برای بازگشایی مدارس در پاییز شروع نموده است. مقام های کاخ سفید مدعی هستند که بچه ها شانس کمتری برای ابتلا به ویروس کرونا دارند.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21903

به "پلوسی: ترامپ تنها موجب بدتر شدن مسائل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: ترامپ تنها موجب بدتر شدن مسائل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید