پوش نوتیفیکیشن چیست؟

به گزارش شیوا مارکت، با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه، استفاده از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن در میان روش های بازاریابی کسب وکارها قرار گرفته است. ویژگی شاخص این نوع تبلیغات امکان شخصی سازی آن ها برای کاربران گوناگون است.

پوش نوتیفیکیشن چیست؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام یکتانت، در پاسخ به سوال پوش نوتیفیکیشن چیست؟ می توان مطرح کرد، پوش نوتیفیکیشن ها پیغام های کوتاه تعاملی مشابه اس ام اس (SMS) هستند؛ با این تفاوت که در اکثر مواقع همراه با تصویر منتشر می شوند. در این نوع تبلیغات، برای کاربران پیغام هایی ارسال می گردد که مورد علاقه آن ها بوده یا مرتبط با موقعیت مکانی آن ها است. امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن به دستگاه های گوناگون مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ وجود دارد که دسترسی به طیف وسیع کاربران را ممکن نموده است.

مزایای ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

1- تبلیغات خود را برای کاربر مناسب ارسال کنید

عضویت در سرویس های پوش نوتیفیکیشن با انتخاب کاربران انجام می گردد. بنابراین شما کاربر درست را جذب خواهید کرد و هزینه های خود را در جهت صحیح قرار خواهید داد.

علاوه بر امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بر اساس علایق کاربران، می توان این تبلیغات را بر اساس موقعیت مکانی نیز ارسال کرد. پلتفرم یکتانت امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را با دقت بالا فراهم نموده است. حتی در بعضی شهرها توانایی ارسال پوش نوتیفکیشن بر اساس موقعیت خیابانی که کاربر در آن قرار گرفته است نیز وجود دارد.

2- اپلیکیشن خود را فعال نگه دارید

طبق یافته ها تا 48 ساعت پس از نصب اپلیکیشن میزان استفاده از آن تا 73 درصد کاهش می یابد. در این بازه زمانی و حتی پس از آن انجام اقداماتی برای بازگشت کاربران به اپلیکیشن ضروری است. با ارسال پوش نوتیفیکیشن می توانید کاربران قدیمی غیرفعال خود را به کاربران فعال بدل کنید. با تبلیغات پوش نوتیفیکیشن می توانید بازگشت کاربر به اپلیکیشن را تا 10 برابر افزایش دهید.

3- نرخ تبدیل را افزایش دهید

در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نرخ تبدیل نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی بالاتر است. زیرا پیغام متناسب با سلیقه کاربر را ارسال می کنید و احتمال تبدیل شدن کاربر به مشتری را افزایش می دهید.

4- مشتری را به درستی راهنمایی کنید

همان طور که پیش از این گفته شد، با دانستن علایق کاربران و موقعیت مکانی آن ها می توان به صورت اختصاصی تبلیغات را ارسال کرد. اما مراحل پس از کلیک مشتری نیز دارای اهمیت است. ضروری است شما صفحه فرود مناسب را انتخاب کنید تا کاربر به آنچه مد نظر دارید برسد. با انتخاب لینک درست در پوش نوتیفیکیشن کاربر را به گونه به اپلیکیشن یا وب سایت دعوت کنید که ساعت ها در آن باقی بماند.

5- در هر زمانی بازخورد بگیرید

در تبلیغات سنتی، بازخورد دریافت حتی پس از گذشت زمان به سختی امکان پذیر بود. اما در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن می توانید در هر زمانی به نتایج پوش نوتیفیشن ارسالی دسترسی داشته باشید. در کمپین تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن یکتانت، می توانید آمار پوش نوتیفیکیشن های ارسالی را مشاهده نموده و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

6- آگاهی نسبت به برند خود را بالاتر ببرید

با ارسال پوش نوتیفیکیشن کسب وکار شما، حتی در صورت عدم عضویت کاربر آگاهی او از برند افزایش میابد و برند شما شناخته شده تر می گردد. کسانی که عضو پوش نوتیفیکیشن می شوند نیز، با ادامه روند ارسال به برند شما وفادارتر می شوند.

ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

مانند تمام امورات و اقدامات، ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی نیازمند رعایت اصولی است. بعضی نکات را باید در محتوای فراوری شده رعایت کرد. مانند تعداد کاراکتر عنوان، سایز عکس، طول متن و …. برای محتوای فراوری شده نیز باید مواردی را مد نظر قرار داد که در این مورد دانستن پرسونای مخاطب بسیار یاری کننده خواهد بود. پس از آماده شدن محتوا نیز ضروری است بازه های زمانی ارسال پیغام و تعداد دفعات ارسال مورد توجه قرار گیرد و به دقت معین گردد.

پلتفرم تبلیغاتی یکتانت استفاده از پوش نوتیفکیشن برای کمپین های تبلیغاتی را برای شما فراهم نموده است. در کمپین تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن یکتانت امکان ارسال پیغام شما به میلیون ها کاربر به آسانی ممکن است. یکتانت پلتفرم تبلیغات آنلاینی است که با طیف وسیعی از رسانه ها و تبلیغ کنندگان همکاری دارد. در حال حاضر رسانه هایی نظیر خبرگزاری مهر، سایت زومیت، خبرگزاری فارس و دنیای اقتصاد یکتانت را برای همکاری انتخاب نموده اند.

با یکتانت امکان ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بر اساس موقعیت مکانی را خواهید داشت و پیشنهادات بهتری به کاربران خود خواهید داد. حتی امکان ارسال پیغام برای کسانی که اپلیکیشن خاصی را روی دستگاه خود نصب نموده اند نیز وجود دارد. با یکتانت می توانید به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید.

انتهای رپرتاژ خبری

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4224

به "پوش نوتیفیکیشن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوش نوتیفیکیشن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید