پویش ملی آموزش رایگان برای کسب وکارها شروع شد

به گزارش شیوا مارکت، کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران پویش ملی آموزش رایگان را راه اندازی نموده است. هدف از این پویش توسعه کاربری فناوری اطلاعات در کسب و کارها و تحقق اهداف اقتصاد دیجیتال و اشتغال زایی است.

پویش ملی آموزش رایگان برای کسب وکارها شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات چگونه برای تحصیل به استرالیا برویم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

باتوجه به شعار سالیعنی جهش فراوری از یک سو و تأثیر ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی و رویکرد مردم در بهره گیری از فضای مجازی برای حفظ سلامت جامعه از سوی دیگر، اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان موتور محرک اقتصاد و تأثیر آن بر رفتار فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش نمایان می گردد. بهره گیری از روش های نوین فناورانه در بخش های مختلف صنعت باعث افزایش کیفیت محصولات و خدمات، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها خواهد شد.

این پویش جهت دستیابی به سهم 10 درصدی اقتصاد کشور تا سال 1404 به اقتصاد دیجیتال، فضای مناسبی برای برقراری ارتباط فعالان مالی، تجار، بازرگانان، صاحبان صنایع، فعالان فرهنگی وهنری، متخصصان فناوری اطلاعات و مردم به منظور توسعه اقتصاد و عدالت اجتماعی است.

براساس برنامه ریزی ها و تفاهم صورت گرفته با یک کالج کانادایی، اساتید ایرانی اقتصاد دیجیتال مقیم خارج از کشور با این پویش همکاری خواهند کرد.

اولین دوره آموزشی این پویش با موضوع ارزش گذاری و جذب سرمایه دهم تیرماه به صورت آنلاین برگزار می گردد. ساعت برگزاری این دوره 16 الی 18 است.

علاقمندان می توانند از این لینک برای ثبت نام سایت دسترسی داشته باشند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 7 شهریور 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21260

به "پویش ملی آموزش رایگان برای کسب وکارها شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش ملی آموزش رایگان برای کسب وکارها شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید