پیام وزیر ورزش و جوانان برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

به گزارش شیوا مارکت، پس از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران برابر کامبوج، وزیر ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.

پیام وزیر ورزش و جوانان برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرنگاران، پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر کامبوج که با حضور زنان در ورزشگاه آزادی به دست آمد، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی از حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در یک شب باشکوه و در حضور مردان و زنان قهرمان ایران یک پیروزی دلچسب در راه جام جهانی رقم خورد، حضور منظم، پرنشاط و شاداب دختران و زنان کشورمان در ورزشگاه آزادی و در هنگامه بازی تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی کامبوج که همراه با حفظ شان و جایگاه زنان کشورمان رقم خورد یک روز تاریخی را در تقویم ورزش ایران ثبت کرد.

امروز برای سومین بار در یک سال گذشته و پس از حضور در بازیایران مقابل بولیوی و فینال لیگ قهرمانان آسیا، با ایجاد شرایط مناسب زنان ورزش دوست کشورمان با حضور در ورزشگاه آزادی یک بازی ملی را از نزدیک تماشا کردند و به تشویق تیم ملی کشورمان پرداختند.

در پایان این حضور پرشور، ضمن تبریک این پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی لازم می دانم از تاکیدات، پیگیری ها و حمایت های ریاست محترم جمهوری و نیز شورای امنیت کشور و وزیر محترم کشور، شورای تامین استان تهران و تلاش های موثر نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی، فدراسیون فوتبال، مسوولان ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، و همکارانم در وزارت ورزش و جوانان و همه آن هایی که در تحقق این اتفاق ملی کمک کردند قدردانی کنم.

همچنین از دختران و زنان عزیز سرزمینمان که با حجب و حیا و حفظ ارزش های فرهنگی و شان و جایگاه زن ایرانی در ورزشگاه حاضر شدند و تیم ملی کشورمان را حمایت کردند تشکر می کنم.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11933

به "پیام وزیر ورزش و جوانان برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام وزیر ورزش و جوانان برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید