پیش بینی سانس فوق العاده برای محمد رسول الله(ص) در اولین روز اکران

به گزارش شیوا مارکت، امروز اولین روز نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در ایران است. این فیلم همزمان نیز در جشنواره مونترال با حضور مجید مجیدی و سایر عوامل فیلم رونمایی می گردد.

پیش بینی سانس فوق العاده برای محمد رسول الله(ص) در اولین روز اکران

به گزارش خبرنگاران، همایون خزاعی فر، مدیر فروش موسسه نور تابان که مسئولیت پخش این فیلم را برعهده دارد درباره استقبال مخاطبین در روز اول نمایش فیلم گفت: استقبال مخاطبین بی نظیر بوده است و در سالن های آزادی، ملت، کوروش، زندگی و فرهنگ پیش فروش بلیت بعدازظهر و شب به اتمام رسیده است و احتمالاً در این سالن های سینما سانس فوق العاده خواهیم داشت این اقبال در دیگر سالن ها هم به چشم می خورد و به نظر می رسد اولین شب نمایش بیشتر سینماهای نمایش دهنده فیلم سانس فوق العاده داشته باشند.

وی درباره اکران فیلم در شهرستان ها نیز شرح داد: اکران فیلم به صورت همزمان در تهران با 11 شهر شروع شده است و 50 سالن سینمای شهرستان در اختیار داریم که در روزهای آینده با توجه به اقبال مخاطبین در شهرستان ها تعداد سالن های ما نیز افزایش خواهد داشت.

مدیر فروش دفتر پخش نور تابان در ادامه شرح داد: هم اینک همزمان با تهران در استان های خراسان رضوی و جنوبی، مازندران و گیلان و شهرهای اصفهان، کاشان، شهرکرد، تبریز، همدان، قزوین و شیراز فیلم به نمایش درآمده است.

وی در انتها تاکید نمود: اقبال مخاطبین بسیار خوب است و ما هم کوشش می کنیم تا بتوانیم تعداد سالن سینماهای شهرستان را با توجه به توجه و اقبال تماشاگران افزایش دهیم.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16911

به "پیش بینی سانس فوق العاده برای محمد رسول الله(ص) در اولین روز اکران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی سانس فوق العاده برای محمد رسول الله(ص) در اولین روز اکران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید