چاقی عجیب بازیکن فولاد، فریادهای جواد در شب آرامش یحیی

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 21 امروز در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی به دلیل شیوع بیماری کرونا شروع شد که حاشیه های این بازی را در پی می خوانید:

چاقی عجیب بازیکن فولاد، فریادهای جواد در شب آرامش یحیی

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس هنگام ورود به رختکن استادیوم آزادی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند. تنی چند از بازیکنان این تیم نظیر شجاع خلیل زاده حاضر به تب سنجی نشدند.

* جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در ابتدای بازی معتقد به اشتباه داور در نگرفتن خطای هند کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس بود که سبب شد تا این بازیکن ضمن دعوت از نکونام به آرامش به او اعلام کند که توپ با دستش اصابت ننموده است. البته پس از اعتراض نکونام، بیژن حیدری دوار این ملاقات نیز نظر خود را تغییر داد و خطای کامیابی نیا را گرفت.

* با وجود اینکه این مسابقه به دلیل بیماری کرونا بدون حضور تماشاگران بود اما صدای تشویق طرفداران پرسپولیس از بلندگوهای استادیوم آزادی پخش شد.

* باشگاه پرسپولیس که طرح سرامیکی خود مبنی بر قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر را اجرا نموده بودند ضمن تشکر از کادر درمان به خاطر مبارزه با بیماری کرونا از پیراهن علیرضا بیرانوند نیز روی جایگاه های استادیوم آزادی رونمایی کردند تا از دروازه بان سابق خود که به آنتورپ بلژیک رفته است قدردانی نموده باشند.

* جواد نکونام بر خلاف یحیی گل محمدی با هیجان و فریادهای بسیار زیاد خودر در کنار زمین حضور داشت و بازی را تماشا می کرد. این در حالی است که گل محمدی همچون گذشته در بیشتر دقایق بازی، آرام بود و با بازیکنان خود صحبت می کرد.

* آیاندا پاتوسی بازیکن اهل افریقای جنوبی تیم فولاد که به دلیل محدودیت پروازها به خاطر کرونا به تازگی در تمرینات این تیم حاضر شده است در استادیوم آزادی حضور داشت. نکته جالب توجه چاقی مفرط بازیکن فولاد بود که باعث جلب توجه دوربین های فیلمبرداری و عکاسی شد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21712

به "چاقی عجیب بازیکن فولاد، فریادهای جواد در شب آرامش یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاقی عجیب بازیکن فولاد، فریادهای جواد در شب آرامش یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید