چالش برانکو برای بازگشت به ایران ، سرمربی کروات بخاطر مشکل مالیاتی نمی تواند به ایران بیاید

به گزارش شیوا مارکت، رضا چلنگر مترجم سابق برانکو گفت: باشگاه سپاهان نمی پذیرد که مالیات برانکو را بدهد، چون پرداخت مالیات ارتباطی به این باشگاه ندارد و به این مربی مربوط است. اگر پیشنهادی هم داده گردد برانکو نمی تواند به ایران بیاید.

چالش برانکو برای بازگشت به ایران ، سرمربی کروات بخاطر مشکل مالیاتی نمی تواند به ایران بیاید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس مورد توجه باشگاه های تراکتور و سپاهان قرار گرفته است و این تیم ها به دنبال جذب او هستند تا راهنمایی آن ها را در فصل آینده برعهده بگیرد.

محمدرضا چلنگر مترجم سابق برانکو درباره این مطلب اظهار کرد: برانکو خیلی تمایل دارد به ایران بازگردد و پیغام هایی از سوی باشگاه تیم فوتبال سپاهان برای این مربی ارسال شده، اما مذاکره مستقیم صورت نگرفته است. علی پزشک (سخنگوی سپاهان) همه مسائل را بازگو کرد و برانکو جزو گزینه های سرمربیگری این تیم اصفهانی است، اما حدود 50 درصد قضیه هنوز حل نشده است.

او ادامه داد: به طور حتم برانکو سال جاری نمی تواند به ایران بیاید، چون تحت قرارداد تیم ملی عمان است و مالیات این مربی هم از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده است. به هر حال پرداخت مالیات برانکو در قراردادش با باشگاه پرسپولیس قید شده که به امضای نژاد فلاح، اکبر طاهری و گرشاسبی به مدت 2 سال رسیده است.

چلنگر درباره اینکه باشگاه سپاهان برای جذب برانکو باید مالیاتش را بپردازد، گفت: به هر حال باشگاه سپاهان نمی پذیرد که مالیات برانکو را بدهد، چون پرداخت مالیات ارتباطی به این باشگاه ندارد و به این مربی مربوط است.

او درباره پیشنهاد باشگاه تراکتور به برانکو گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم، اما اگر پیشنهادی هم داده گردد برانکو نمی تواند به ایران بیاید.

مجله آزمون اول: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22393

به "چالش برانکو برای بازگشت به ایران ، سرمربی کروات بخاطر مشکل مالیاتی نمی تواند به ایران بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش برانکو برای بازگشت به ایران ، سرمربی کروات بخاطر مشکل مالیاتی نمی تواند به ایران بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید