چمنیان: از این پس به قهرمانی آسیا فکر می کنیم، کره شمالی بسیار خطرناک و سریع است

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم ملی نوجوانان می گوید با کسب سهمیه جام جهانی به نخستین هدف خود در مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرده اند.

چمنیان: از این پس به قهرمانی آسیا فکر می کنیم، کره شمالی بسیار خطرناک و سریع است

عباس چمنیان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره کسب سهمیه جام جهانی زیر 17 سال هند و صعود تیم ملی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: ما زمانی که در تیر ماه مسئولیت کار را بر عهده گرفتیم، اردوها را بسیار منظم برگزار کردیم و از همان ابتدا استراتژی مان کسب سهمیه جام جهانی و قهرمانی آسیا بود. بازیکنان ما روز به روز بهتر شدند و در همان تمرینات سعی کردیم مسائل بازیکنان را بر طرف کنیم. آنها هم زمانی که پیشرفت خود را مشاهده کردند علاقمند تر شدند و نتایج امروز حاصل تلاش همه بازیکنان است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با بیان این که همه در این موفقیت نقش دارند، افزود: از سرپرست تیم تا فدراسیون فوتبال همگی برای این موفقیت زحمت کشیده اند. ما از نخستین بازی شروع خوبی داشتیم. البته در نیمه نخست دیدار با عربستان با توجه به این که هیچ اطلاعاتی از این تیم نداشتیم غافلگیر شدیم، اما با تعویض هایی که انجام دادیم اعتماد به نفس بازیکنان افزایش یافت. تیم ما از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است.

او با اشاره به دیدار تیمش مقابل ویتنام، گفت : بازی با ویتنام بسیار سخت بود، چرا که باید با پیروزی مقابل این تیم در تورنمنت باقی می ماندیم و از طرفی دیگر سهمیه جام جهانی را کسب می کردیم. ما در طول این بازی بسیار با تمرکز ظاهر شدیم و هر پنج گل ایران به ویتنام و کار گروهی و تمرکز بازیکنان به دست آمد. این موفقیت ناشی از حمایت فدراسیون و رسانه ها است.

چمنیان در واکنش به دیدار تیمش با کره شمالی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: روز گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه بودیم و دقیق این تیم را آنالیز کردیم. آنها فوق العاده خطرناک هستند. آنها چند بازیکن داشتند که به نظرم بزرگتر از سن قانونی خود نشان می دادند و یا این که بسیار بزرگ جثه و با تجربه هستند و برنامه ریزی بسیار خوبی را باید انجام دهیم. اگر تمرکزمان را حفظ کنیم و بازیکنان احساس مسئولیت همیشگی را مقابل کره شمالی داشته باشند به مرحله بعد صعود می کنیم و می توانیم برای قهرمانی آسیا تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره حضور مهدی تاج، علی کفاشیان و علیرضا اسدی در اردوی تیم ملی در هند، گفت : خیلی دل گرم کننده بود و جا دارد از هر سه بزرگوار تشکر کنم که با حضور همزمان حمایت خود را از تیم ملی نشان دادند و انگیزه بازیکنان افزایش یافت. در این جلسه قول پاداش به بازیکنان داده شد، هر چند که آقای تاج گفتند که تا همین جا هم این تیم مستحق دریافت پاداش است. البته ما به دنبال پاداش نیستیم و بهترین پاداش برای ما حمایت و خوشحالی مردم است.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13391

به "چمنیان: از این پس به قهرمانی آسیا فکر می کنیم، کره شمالی بسیار خطرناک و سریع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: از این پس به قهرمانی آسیا فکر می کنیم، کره شمالی بسیار خطرناک و سریع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید