کرونا بساط دستفروشان در ایرانشهر را تعطیل کرد

به گزارش شیوا مارکت، شهردار ایرانشهر گفت: افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان سبب تعطیلی دستفروشان برای جلوگیری از انتشار این ویروس شده است.

کرونا بساط دستفروشان در ایرانشهر را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگار از ، نوراحمد درخوش شهردار ایرانشهر در شرایط کنونی و با توجه به هشدار های ستاد مقابله با کرونا و مراجع بهداشتی مبنی بر اوج گیری ویروس کرونادر جنوب سیستان و بلوچستان و شهر ایرانشهر هرگونه دست فروشی در سطح شهر و معابر این منطقه ممنوع است.

او اضافه نمود: دست فروشی، تجمعات عمومی عامل خطرساز شیوع ویروس کروناست که مرگبار بودن آن قابل انکار نیست، لذا با هر گونه گستراندن بساط و بی توجهی به هشدار های ستاد مقابله با کرونا و به خطر انداختن امنیت و سلامت عمومی مطابق قانون برخورد جدی خواهد شد.

شهردار ایرانشهر با اشاره به اینکه مجموعه های وابسته به شهرداری از همان ابتدا در راستا رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی مراجع مقابله با کرونا قدم برداشته است اضافه نمود:این اقدام شهرداری مطابق با بند 2 از ماده 55 قانون شهرداری ها در جهت حفظ سلامت دستفروشان و شهروندان است.

او توضیح داد: بر همین مبنا از فردا همزمان با تعطیلی دکه بازار ها و بازار روز هرگونه سدمعبر و دستفروشی در معابر منتهی به بازار ها به دلیل اینکه عامل شیوع کرونا و تهدید سلامت همه شهروندان هستند ممنوع است.

گ

hecaconf.ir: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20267

به "کرونا بساط دستفروشان در ایرانشهر را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بساط دستفروشان در ایرانشهر را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید