کشف 3، 5 میلیون ماسک احتکار شده در انبار های تهران

به گزارش شیوا مارکت، مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: در روز های اخیر در مجموع 3 و نیم میلیون ماسک احتکار شده در انبار های تهران کشف شد.

کشف 3، 5 میلیون ماسک احتکار شده در انبار های تهران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران محمدعلی اسفنانی در حاشیه مراسم آغاز گشت مشترک سازمان حمایت و سازمان تعزیرات ویژه نوروز 99 و ماه رمضان، در جمع خبرنگاران گفت: با اعلام رسمی طرح نوروزی توسط وزیر دادگستری امروز طرح ویژه نظارت بر بر بازار شب عید آغاز می گردد و بازار هدف ما عمدتا اقلام مورد احتیاج مردم در شب عید است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: بنابراین از چند روز گذشته تمام کوشش خود را برای مبارزه با احتکار، تقلب، گران فروشی و کالا های سلامت محور مورد احتیاج انجام داده ایم.

وی با اشاره به کشف یک انبار احتکار ماسک 500 هزار تایی گفت: روز گذشته گشت های تعزیرات با همکاری نیرو های اطلاعات سپاه انباری با موجودی 3 میلیون ماسک را کشف و موجودی این انبار به دانشگاه علوم پزشکی برای توزیع در بیمارستان های دولتی ارائه شد.

اسفنانی گفت: این طرح با اولویت مباحث سلامت محور آغاز می گردد و تا خاتمه تعطیلات نوروز مباحث مربوط به مایحتاج مردم را مدیریت می کنیم.

وی گفت: مردم تخلفات را به سامانه 135 اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16378

به "کشف 3، 5 میلیون ماسک احتکار شده در انبار های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 3، 5 میلیون ماسک احتکار شده در انبار های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید