کمیته انضباطی والیبال تیم بهنمیر را محکوم کرد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با تشکیل جلسه به پرونده بازیکنان تیم والیبال بانوان بهنمیر رسیدگی و تیم بهنمیر را به پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم محکوم کرد.

کمیته انضباطی والیبال تیم بهنمیر را محکوم کرد

*مشروح حکم این کمیته به توضیح زیر است:

گردشکار: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در وقت فوق العاده به تاریخ 97/7/23 پیرو جلسه قبلی کمیته انضباطی مورخ 97/2/17 به منظور رسیدگی به درخواست بازیکنان و کادرفنی تیم والیبال بانوان بهنمیر مازندران مبنی بر دریافت الباقی مبالغ قراردادشان در لیگ برتر والیبال بانوان سال 1396 تشکیل است.

در جلسه کمیته انضباطی سرکار خانم فاطمه شعبان خمسه به کنندگی از بازیکنان و کادرفنی تیم همچنین خانم ها مهسا صابری ، فاطمه حسنی سعدی و نگین شیرتری از اعضاء تیم اصالتاً در جلسه حاضر بودند و از باشگاه بهنمیر آقای سیدحسین عمادی قائم مقام باشگاه در جلسه حضور داشتند. سرکار خانم خمسه به کنندگی از بازیکنان و کادرفنی سرکار خانم ها فاطمه حسنی سعدی، فاطمه ابراهیمی، نگین شیرتری، مهتا یحیی پور، مهسا صابری، سوده رضایی، مهدیه خواجه کلایی، فاطمه نیازی، سوگند سلیم، ساحله معصومی، نیلوفر حجتی، آتوسا عظیم زاده، بهاره نیازی، معصومه درزیانی، زهرا خانمحمدی، مهتاب رجبی اظهار نمودند همه بازیکنان حدود بیست درصد از مبالغ قراردادشان را دریافت کرده اند و الباقی مبالغ را طلبکارند و به غیر از بیست درصد نقدی چک هایی به برخی بازیکنان داده شده است که با گواهی عدم پرداخت روبرو شده است و متاسفانه شخصی پاسخگو نبوده است.

صادر کننده چکها همسر مدیر عامل بودند. آقای سیدحسن عمادی به کنندگی از باشگاه اظهار داشتند بعد از اینکه اسپانسر و مدیرعامل تیم همزمان رفتند، از هزینه شخصی خودم پرداخت کردم و با شهرداری و شورای شهر صحبت شد اظهار داشتند مبالغی را پرداخت کنیم. با آقای تقوی رئیس هیئت هم جلسه داشتیم با بازیکنان صحبت کردند که مشکل را حل کنیم ما حدود 23 درصد دادیم اظهارات طرفین به توضیح مبسوط در صورتجلسه منعکس است. پس از اعلام ختم رسیدگی به باشگاه حدود دوماه مهلت اعطاء شد که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند که تاکنون پرداختی به بازیکنان صورت نپذیرفته است. بنابراین با اعلام ختم رسیدگی کمیته انضباطی به توضیح آتی مبادرت به انشاء رای نمود.

* رای کمیته انضباطی

بازیکنان به توضیح فوق الذکر و پیوست رای در لیگ برتر والیبال بانوان سال 1396 با باشگاه بهنمیر مازندران به انعقاد قرارداد مبادرت ورزیدند و نظر به اینکه مقادیری از مبالغ قراردادشان را نمودنده اند و تقاضای دریافت الباقی مبالغ قراردادشان را کرده اند و این موضوع در جلسه کمیته انضباطی مورد تائید کننده باشگاه بهنمیر واقع شده است. با استناد به ماده 8 آئین نامه سازمان لیگ که اشعار می دارد باشگاهها مکلفند پس از اتمام مسابقات با بازیکنان تسویه حساب کنند و باشگاه بهنمیر به تعهدات مالی خود و تسویه حساب با بازیکنان اقدام نکرده است و با استناد به عموم آیه شریفه افوا بالعقود و مبحث تعهدات در قانون مدنی، باشگاه بمنهیر مازندران به پرداخت الباقی مبالغ قرارداد بازیکنان مطابق جدول پیوست محکوم شد و باشگاه ملزم است پس از تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی نسخه ای از صورتجلسه را به فدراسیون والیبال ارسال کنند. شایان ذکر است در خصوص چک های صادره که به برخی از بازیکنان داده شده است دارندگان می توانند از مراجع قضایی پیگیری کنند.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1390

به "کمیته انضباطی والیبال تیم بهنمیر را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته انضباطی والیبال تیم بهنمیر را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید