کمی نزدیک تر منتشر شد

به گزارش شیوا مارکت، شیما اسکافی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب در مشهد، درباره کتاب کمی نزدیک تر گفت: این کتاب به تکه هایی از زندگی خودم اشاره دارد و متشکل از چهار روایت واقعی است که این روایت ها بر اساس تجربه زیسته خودم هستند.

کمی نزدیک تر منتشر شد

این هنرمند معلول مشهدی ادامه داد: دو روایت این کتاب مربوط به دوران کودکی و دو روایت دیگر مربوط به بزرگ سالی ام هستند، کمی نزدیک تر در واقع نگاهی انتقادی به بعضی مسائل اجتماعی نظیر عدم توجه به آموزش تلفیقی دانش آموزان دارای نیازهای ویژه، دارد.

اسکافی اظهار کرد: این کتاب موضوعاتی نظیر این مسئله را به شکل یک خاطره که برخاسته از تجربیات کاملاً واقعی من بوده است بیان می نماید.

این نویسنده با اشاره به داستان آخر این کتاب گفت: قدرت دوربین ها داستان آخر این کتاب است و به زمانی باز می شود که در یمک موسسه در مشهد کار کردم، در ابتدای حضورم یک فضای تبلیغاتی را راه انداخت و از معلولیت من استفاده کرد اما در عمل وقتی که دوربین ها کنار رفتند طورِ دیگری با من برخورد شد و پس از آن که مدتی را دورکاری کردم دیگر با آن موسسه قطع همکاری کردم، اما همین دوره فراز و فرودهای بسیاری داشت که کاملاً در این کتاب آن خاطره را توضیح دادم.

به گزارش ایبنا؛ کتاب کمی نزدیک تر با شمارگان 100 نسخه، در قطع پالتویی و 34 صفحه به وسیله انتشارات توان قلم روانه بازار نشر شده است

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30094

به "کمی نزدیک تر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمی نزدیک تر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید