کیانو ریوز انتقامجویان 4 را از صدر گیشه پایین کشید

به گزارش شیوا مارکت، آی سینما: ابرقهرمانان مارول که طی سه هفته گیشه جهان را تسخیر نموده بودند، عاقبت تسلیم فیلم جدید کیانو ریوز شدند. اکشن جان ویک 3 با بازی این هنرپیشه کانادایی در این آخر هفته بر انتقامجویان: آخر بازی غلبه کرد و در صدر جدول فروش آمریکای شمالی نهاده شد.

کیانو ریوز انتقامجویان 4 را از صدر گیشه پایین کشید

جان ویک: بخش سوم - پارابلوم که با نقدهای مثبت منتقدان هم روبرو شده، در سه روز اول اکران بعد از نمایش در 3850 سالن سینما به فروش 57 میلیون دلاری دست یافت. این در حالی ست که انتقامجویان 4 در چهارمین آخر هفته نمایش 29.4 میلیون دلار فروخت و دومین فیلم پرفروش هفته شد.

پارابلوم از دو فیلم قبلی فرانشیز جان ویک افتتاحیه بهتری داشت. قسمت اول در سال 2014 با فروش 14.4 میلیون دلاری شروع کرد و فیلم دوم در سال 2017 افتتاحیه 30.4 میلیون دلاری داشت. جان ویک 3 همچنین در بازار خارج از آمریکا هم رکورد جدیدی به جا گذاشت و در 66 کشور 35 میلیون دلار درآمد کسب کرد و فروش افتتاحیه جهانی اش 92 میلیون دلار شد.

اما انتقامجویان 4 هم فروش کل خود در آمریکای شمالی را به 771 میلیون دلار رساند و از آواتار که در آمریکا و کانادا 761 میلیون دلار فروخته بود، عبور کرد. در حال حاضر پرفروش ترین فیلم تاریخ آمریکای شمالی جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد است و محصول جدید مارول در رده دوم نهاده شده است.

سفر یک سگ دیگر فیلم جدید اکران شده کمتر از پیش بینی مورد استقبال نهاده شد و با 8 میلیون دلار از 3200 سالم در رده چهارم پرفروش های هفته جا گرفت که از قسمت اول این فیلم با عنوان هدف یک سگ خیلی کمتر است.

فیلم کارآگاه پیکاچو در دومین هفته نمایش خود 24 میلیون دلار درآمد از گیشه به دست آورد و سومین فیلم پرفروش آمریکای شمالی شد. کمدی دغلکاری با بازی ربل ویلسن و آن هاتاوی هم با 6 میلیون دلار فروش در سه روز آخر هفته در رده پنجم نهاده شد.

9417

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: آی سینما
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6664

به "کیانو ریوز انتقامجویان 4 را از صدر گیشه پایین کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانو ریوز انتقامجویان 4 را از صدر گیشه پایین کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید