گام های علوم پزشکی اراک به سمت بین المللی شدن

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/مرکزی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با جذب دانشجویان خارجی و مراودات با دانشگاه های خارج از کشور، دانشگاه علوم پزشکی اراک یک قدم به ارتقاء جایگاه خود نزدیک تر می شود.

گام های علوم پزشکی اراک به سمت بین المللی شدن

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی اراک، دکتر آشتیانی در اولین جلسه شورای سیاستگذاری امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گفت: ترکیب و ضرورت تشکیل شورای سیاستگذاری امور بین الملل پیش از این در شورای دانشگاه مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی و امور بین الملل گفت: مدیریت امور بین الملل در سال 96 از بخش امور عمومی تفکیک و از سال 98 به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این بخش شرح وظایف گسترده ای دارد و می تواند به رشد و ارتقاء برون دانشگاهی و ارتباط با مجموعه های خارج از دانشگاه و ارتقاء ظرفیت ها و پتانسیل های موجود دانشگاه علوم پزشکی در بخش های مختلفی چون آموزش، پژوهش، غذا و دارو، درمان و بهداشت و دیگر بخش ها کمک کند.

آشتیانی تاکید کرد: ایجاد پورتال امور بین الملل به زبان انگلیسی و ورود به سامانه Education Iran (یکی از سامانه های معروف جهانی برای آشنایی با مراکز آموزشی) طراحی سربرگ های لازم برای مراودات زبان انگلیسی و جذب دانشجویان بین المللی در سال 2020، مهمترین فعالیت های این واحد بوده است.

دکتر آشتیانی همچنین استفاده از سامانه مجازی به زبان انگلیسی، ارائه نظرات دانشکده ها در کمیسیون مربوطه از جهت پیشبرد اهداف کلان را از جمله مهمترین موارد و برنامه های پیش روی این شورا دانست.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان، شناسایی و فرصت شناساندن پتانسیل های بالقوه و بالفعل دانشگاه علوم پزشکی در عرصه بین الملل و همچنین ایجاد پایگاه های علمی مناسب و ارتباط با سایر مراکز آموزشی خارج از کشور و NGO ها و از همه مهمتر استفاده و جذب اعتبارات بین المللی را از مهمترین فواید پویایی دفتر امور بین الملل در دانشگاه بر شمرد.

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23104

به "گام های علوم پزشکی اراک به سمت بین المللی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام های علوم پزشکی اراک به سمت بین المللی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید