گراهام مداخله روسیه در انتخابات آمریکا کم اهمیت خواند

به گزارش شیوا مارکت، سناتور جمهوری خواه آمریکایی با اتخاذ موضعی برخلاف موضع جارد کوشنر که مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا را کم اهمیت خوانده، این مداخله مسکو را یک اتفاق بزرگ که شایسته اعمال فوری تحریم های جدید آمریکا است دانست.

گراهام مداخله روسیه در انتخابات آمریکا کم اهمیت خواند

لیندسی گراهام، رئیس جمهوری خواه کمیته قضائی سنای آمریکا در صحبتهایش همچنین گفت، معتقد است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با توجه به خودداری رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات ارتباط کمپین ترامپ با روسیه در طرح اتهامی علیه وی، مرتکب هیچ جرمی نشده است.

او در برنامه رو در رو با ملت از شبکه سی بی اس نیوز گفت: من فکر می کنم این ایده که این رئیس جمهور مانع اجرای عدالت شده پوچ است. من هیچ کاری را که ترامپ برای متوقف ساختن مولر در عمل به وظیفه اش انجام داده باشد نمی بینم. من همه آن چیزی را که برای دانستن احتیاج دارم شنیده ام.

گراهام در ادامه این مصاحبه به موضع مطرح شده از سوی جارد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ در مصاحبه ای با مجله تایم در چند روز پیش اشاره نمود.

کوشنر در این مصاحبه گفته بود که از نظر او کوشش روسیه برای مداخله در انتخابات 2016 به نفع ترامپ صرفاً در حد انتشار تبلیغات در فیسبوک بوده و تحقیقات مولر آسیب بیشتری نسبت به مداخله های روسیه برای کشور آمریکا به بار آورده است.

لیندسی گراهام در مصاحبه خود گفت: هر چند من جارد کوشنر را خیلی دوست دارم؛ اما او به یک سری مسائل مهم اشاره نکرد از جمله این که روس ها ایمیل های مدیر کمپین هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی ترامپ و کمیته ملی حزب دموکرات را هک کردند.

او در ادامه پرسید: می توانید تصور کنید اگر روس ها تیم کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه را هک می کردند در آن صورت چه صحبتهای متفاوتی گفته می شد؟ بنابراین این یک اتفاق بزرگ است و در حد چند تبلیغ در فیسبوک نیست. آنها پیروز شدند در کمپین 2016 یک آمریکایی را در برابر یک آمریکایی دیگر قرار دهند.

همچنین این سناتور جمهوریخواه استدال کرد: حمله به یک حزب در آمریکا باید حمله به همه محسوب گردد و من با ترامپ در مورد اعمال تحریم های بیشتر بر روسیه صحبت نموده ام.

وی اضافه نمود: آنها دوباره می خواهند علیه ما اقدام نمایند و من می خواهم جلوی آنها را بگیرم و یک راه برای متوقف ساختن آنها این است که آنها را وادار به پرداخت هزینه کنیم. روس ها دوباره می خواهند علیه ما اقدام نمایند و هر آن چه ما در قبال روس ها انجام داده ایم مؤثر نیافته است. ما احتیاج به تحریم های بیشتر علیه روسیه داریم نه تحریم های کمتر. ، ایسنا

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5467

به "گراهام مداخله روسیه در انتخابات آمریکا کم اهمیت خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گراهام مداخله روسیه در انتخابات آمریکا کم اهمیت خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید