گلکسی M22 به اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 آپدیت شد

به گزارش شیوا مارکت، سامسونگ در ادامه فرایند آپدیت گوشی های خود به اندروید 12 به تازگی گلکسی M22 را به این سیستم عامل و رابط کاربری One UI 4.1 به روزرسانی کرده است.

گلکسی M22 به اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 آپدیت شد

سامسونگ بعد از اینکه اندروید 12 رونمایی و عرضه شد، خیلی زودتر از سایر شرکت های تولیدکننده گوشی های اندرویدی، تصمیم گرفت این سیستم عامل را برای گوشی های خود منتشر کند. در نتیجه تمام محصولات این شرکت حدودا یکی دو ماه زودتر از همیشه، آپدیت اندروید نو را دریافت کردند. البته گوشی های پرچم دار همیشه خیلی زود به اندروید نو آپدیت می شدند، ولی این سیاست خوب شرکت کره ای باعث شد دارندگان گوشی های میان رده و اقتصادی هم دیگر مجبور نباشند برای دریافت آپدیت های عمده، خیلی منتظر بمانند.

از آن جایی که فرایند انتشار آپدیت اندروید 12 برای گوشی های بالارده سامسونگ تقریبا به اتمام رسیده، چند وقتی است که گوشی های میان رده و اقتصادی شرکت در حال دریافت اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 هستند. نوترین محصولی هم که به تازگی پیروز به دریافت این آپدیت شده، گلکسی M22 است که یک اقتصادی از سری M به شمار میرود. این گوشی در اکتبر سال 2021 و با اندروید 11 راهی بازار شد. در این تاریخ، اندروید 12 هم به تازگی عرضه شده بود اما سامسونگ تصمیم گرفت از همان اندروید قدیمی در آن استفاده کند.

اما با این حال، خوشبختانه کاربران این گوشی می توانند از این تاریخ به بعد، از اندروید نو در کنار رابط کاربری بسیار مجهز شرکت کره ای یعنی One UI 4.1 بهره مند شوند. رابطی که در آن قابلیت های بسیار نوی اضافه شده که از جمله این موارد می توان به امکان افزودن رم مجازی و غیرفعال کردن سرویس گیمینگ اشاره کرد. به همراه این آپدیت که بیش از 1 گیگابایت هم حجم دارد، بسته امنیتی آوریل 2022 هم وجود دارد که البته نمی توان آن را نوترین بسته امنیتی به حساب آورد، اما برای یک گوشی اقتصادی، مناسب است و می توان کار سامسونگ را توجیه کرد.

گلکسی M22 از آن جایی که یک گوشی اقتصادی است، بسیاری از قابلیت های خوبی را که در One UI 4.1 وجود دارد دریافت نخواهد کرد. متأسفانه نمی دانیم گلکسی M22 دقیقا کدام یک از این قابلیت ها را دریافت می کند چون تصویری هم از منوی آپدیت در دسترس نیست، اما از همین حالا این نکته را یادآور می شویم که شاید یک سری از قابلیت های خوبی که منتظرش بودید، برای گوشی شما عرضه نشود.

این آپدیت با شماره بیلد M225FVXXU4BFD8، در حال حاضر برای کاربران عربستانی و امارات در دسترس قرار گرفته است. انتظار می رود کاربران سایر کشورهای جهان هم به زودی، اعلان مربوط به وجود این آپدیت را دریافت کنند. حال این انتظار چقدر به طول می انجامد معین نیست، ولی نباید بیشتر از دو هفته طول بکشد. اگر می خواهید به صورت دستی به چک کردن شرایط به روزرسانی بپردازید، کافی است وارد منوی تنظیمات گوشی شده و با اسکرول به سمت پایین، به بخش Software updates (به روزرسانی نرم افزار) بروید. با کلیک روی این گزینه و سپس انتخاب Download and Install (دانلود و نصب)، به گوشی اجازه دهید در پی آپدیت نو باشد.

اگر شما از گلکسی M22 استفاده می کنید، آیا آپدیت نو برای گوشی شما عرضه شده است؟ چه قابلیت های مهمی را از رابط کاربری One UI 4.1 دریافت کرده اید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29900

به "گلکسی M22 به اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 آپدیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M22 به اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 آپدیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید