گلیج: از سعدالله یف و اسنایدر انگیزه می گیرم، در شهرم نه حریف تمرینی دارم نه امکانات ورزشی

به گزارش شیوا مارکت، ملی پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی 2018 گفت: حضور کشتی گیرانی چون سعدالله یف روس و اسنایدر آمریکایی به من بیشتر انگیزه می دهد که تلاشم را مضاعف نموده و خودم را به سطح آنها برسانم.

گلیج: از سعدالله یف و اسنایدر انگیزه می گیرم، در شهرم نه حریف تمرینی دارم نه امکانات ورزشی

مجتبی گلیج در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص مسابقات دنیای بوداپست گفت: مسابقه دنیای خوبی نبود و اتفاقات خوبی برای بچه ها رخ نداد. بعضی ها کشتی های بدی گرفتند که یکی از آنها هم من بودم، حالا دوباره تمرینات سبکم را آغاز نموده و هرچند از ناحیه گردن و کتف آسیب دیده و مشغول فیزیوتراپی هستم، اما تا یک هفته دیگر وضعیتم بهتر خواهد شد و با شرایط بهتری تمرینات را دنبال خواهم کرد.

وی که مدال طلای جوانان و امیدهای دنیا را در کارنامه دارد، ادامه داد: این اولین تجربه دنیای ام در رده سنی بزرگسالان بود و متوجه شدم که درست است که در این مدت چند تورنمنت بزرگ رفته ام اما مسابقات بزرگسالان خیلی با دنیای امید و جوانان تفاوت دارد و برای رسیدن به مدال باید خیلی آماده و کم اشتباه بود. به هر حال وزن من هم وزن فوق العاده سنگین و پرستاره ای است اما من از شلوغی 97 کیلوگرم ترسی ندارم.

گلیج تاکید نمود: حضور کشتی گیرانی چون سعدالله یف و اسنایدر به من بیشتر انگیزه می دهد که تلاشم را مضاعف نموده و خودم را به سطح آنها برسانم. کارم را با انگیزه ای بیشتر از قبل ادامه می دهم.

این کشتی گیر مازندرانی با تاکید بر اینکه در شهر خودش برای تمرین کردن با مسائل زیادی روبه روست، توضیح داد: در شهسوار اصلا حریف تمرینی ندارم. شاید تمرین کردن با 3-4 نفر به صورت همزمان، به اندازه یک حریف تمرینی انرژی ام را بگیرد. ضمن اینکه امکانات ورزشی شهسوار هم در اندازه ای نیست که بشود اینجا کار کرد. در اردوی لیگ که زیر نظر محسن کاوه کار می کردم و در اردوی تیم ملی هم با محمد طلایی. به نظر می رسد به خاطر تمریناتم باید به تهران بیایم که حریف تمرینی داشته باشم.

گلیج با اشاره به استعفای رسول خادم نیز گفت: رفتن خادم ظلم بزرگی به کشتی بود، او در حق ما خیلی خوبی کرد. شبانه روز برای بچه ها زحمت می کشید و با جان و دل در خدمت کشتی بود. کشتی همیشه همین طور بوده و به خیلی ها وفا ننموده، رسول خادم هم یکی از آنها.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1921

به "گلیج: از سعدالله یف و اسنایدر انگیزه می گیرم، در شهرم نه حریف تمرینی دارم نه امکانات ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلیج: از سعدالله یف و اسنایدر انگیزه می گیرم، در شهرم نه حریف تمرینی دارم نه امکانات ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید