گل محمدی: کار در این شرایط سخت است

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تعطیلات بازیکنان تمرینات را به وسیله گروه هایی که تشکیل دادیم ارسال می نمایند اما کار کردن به این شکل سخت است و ما نمی دانیم آنها در چه وضعیتی هستند.

گل محمدی: کار در این شرایط سخت است

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، یحیی گل محمدی در خصوص اینکه با تعطیلی تمرینات آیا از شرایط بازیکنان تیمش آگاه است یا خیر گفت: در این شرایط نمی گردد زیاد شرایط بازیکنان را آنالیز کرد.در تعطیلات بازیکنان تمرینات را به وسیله گروه هایی که تشکیل دادیم ارسال می نمایند اما کار کردن به این شکل سخت است و ما نمی دانیم بازیکنانمان در چه شرایطی هستند. بازیکنان و مردم در این شرایط باید در خانه بمانند چون کار خاصی نمی گردد کرد و فقط باید امیدوار باشیم که این ویروس به صورت کل ریشه کن گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در یک برنامه چند بازیکن تیمش به عنوان بهترین های فوتبال ایران انتخاب شده اند و از نظر وی جای چه کسی در جمع بهترین های سال 98 خالی است گفت: خوب می شد که بازی ها به اتمام می رسید تا بهتر در این مورد نظر داد ولی همه بازیکنان پرسپولیس زحمتکش هستند. من با حمید مطهری معمولا در خصوص عملکرد بازیکنان حرف می زنیم ولی باید اعتراف کنم بازیکنانی که در اختیار دارم متفاوت هستند.

  • دستور سلطانی فر برای خرید تولیدات داخلی

وی توضیح داد:من چیزهایی از این بازیکنان دیدم که در کمتر باشگاهی دیده ام. آنها روح بزرگی دارند و انگیزه ای که از خود در تمرینات نشان می دهند من را متعجب می نماید. واقعا برخی روزها احساس می کنم خودم شاگرد هستم و از بازیکنان پرسپولیس یاد می گیرم.

گل محمدی اعلام نمود: بعضا به آنها می گویم که در تمرین تکل سنگین نزنید تا مصدوم نشوید ولی آنها باز هم با همان انگیزه مضاعف کار می نمایند. من برای آنها آرزوی پیروزیت دارم و امیدوارم مثل همواره پیروز باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چه توصیه ای برای برون رفت باشگاه پرسپولیس از مسائل متعدد اقتصادی دارد گفت: پرسپولیس تیمی است که ظرفیت های بالایی برای درآمدزایی دارد،با یک برنامه ریزی خوب می گردد این باشگاه را از این شرایط خارج کرد، بحث مهم خصوصی سازی است که اگر صورت بگیرد اتفاقات خوبی رخ می دهد. وقتی باشگاه ها دولتی هستند مسائل ناخواسته به وجود می آید.

گل محمدی ادامه داد:در این سالها افراد زیادی به پرسپولیس آمده و رفته اند و ثبات خوبی در این زمینه وجود نداشته است. بزرگترین چالش در این باشگاه بحث مدیریت است و من امیدوارم با یک تصمیم گیری خوب باشگاه به انسجام برسد. زمان آقای انصاری فرد اتفاقات خوبی رخ داد و ما در حال کار بودیم و مباحث خوبی اجرا شده بود ولی به یکباره آن مسائل به وجود آمد.

وی ادامه داد: حتما می دانید که در بحث شکایت ها مسائل زیادی به وجود آمده است، و امیدوار هستم تیم مدیریتی جدید در بحث شکایت بازیکنان و مربیان سابق طوری عمل نمایند که نگرانی طرفداران رفع گردد. من طرفداران را که در خیابان می بینم همه نگران کسر امتیاز از تیم هستند و امیدوارم که این مسائل هر چه سریعتر حل گردد.

  • وزیر ورزش: سال 99 استقلال و پرسپولیس واگذار می شوند

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17936

به "گل محمدی: کار در این شرایط سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: کار در این شرایط سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید