گوشی 90 دلاری ZTE Blade A7 معرفی گردید

به گزارش شیوا مارکت، شرکت ZTE با معرفی گوشی Blade A7 بازار گوشی های ارزان قیمت ولی جذاب را هدف گرفته است. از بین مهم ترین ویژگی های این گوشی، می توانیم به تراشه Helio P60 و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی اشاره کنیم و این که با قیمت 599 یوان (حدود 90 دلار) روانه بازار می گردد.

گوشی 90 دلاری ZTE Blade A7 معرفی گردید

Blade A7 در دو مدل 2/32 و 3/64 گیگابایتی عرضه می گردد. این گوشی از نمایشگر 6.1 اینچی LCD دارای بریدگی نمایشگر قطره ای شکل بهره می برد و متاسفانه مجهز به حسگر اثر انگشت نیست. سنسور دوربین سلفی که از قابلیت هایی مانند تشخیص چهره پشتیبانی می نماید، از نوع 5 مگاپیکسلی است.

دوربین اصلی هم که از هوش مصنوعی بهره می برد و این یعنی تا حدی می تواند بعضی مناظر را شناسایی کند و با توجه به آن ها ویرایش هایی را اعمال کند. گگرددگی دیافراگم لنز این دوربین F/2.0 است و در پایین آن یک فلش LED دیده می گردد. رابط کاربری این گوشی نسخه نهم MiFavor که بر مبنای اندروید پای توسعه یافته است.

مدل پایه این گوشی فقط در رنگ آبی عرضه می گردد ولی برای خرید مدل مبتنی بر 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از بین دو نوع رنگ مشکی حق انتخاب دارید و قیمت آن هم 699 یوان (حدود 100 دلار) است. از تاریخ 17 مه، فروش آنلاین این گوشی شروع می گردد و البته کمی بعد روانه فروشگاه های فیزیکی خواهد شد.

منبع: GSM Arena

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5693

به "گوشی 90 دلاری ZTE Blade A7 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی 90 دلاری ZTE Blade A7 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید