یدو در سکانس های پایانی آبادانِ دوران جنگ، گروه در گرمای 50 درجه مشغول کارند!

به گزارش شیوا مارکت، تازه ترین فیلم دفاع مقدسی مهدی جعفری پس از یک و ماه نیم فیلمبرداری به روزهای پایانی ضبط خود در آبادان نزدیک می گردد.

یدو در سکانس های پایانی آبادانِ دوران جنگ، گروه در گرمای 50 درجه مشغول کارند!

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، فیلم سینمایی یدو، تازه ترین پروژه در دست ساخت مهدی جعفری این روزها در شهر آبادان و گرمای بالای 50 درجه درحال فیلمبرداری است.

این پروژه دفاع مقدسی که از اواخر خردادماه جلوی دوربین رفته، به روزهای سرانجامی ضبط خود نزدیک می گردد و فیلمبرداری آن پیش از سرانجام ماه جاری اتمام می یابد.

هم اکنون تیم بازیگری یدو با حضور بازیگرانی همچون ستاره پسیانی و دیگر بازیگران محلی در لوکیشن های طراحی شده شهر آبادانِ سال های ابتدایی دوران دفاع مقدس مشغول بازی هستند.

درحال حاضر شهرهای استان خوزستان در شرایط هشدار کرونایی قرار دارند و به همین دلیل گروه با رعایت پروتکل های ویژه بهداشتی در کوشش برای ضبط سکانس های باقی مانده هستند.

مهدی جعفری در این فیلم دفاع مقدسی و نیز داستانی برای گروه نوجوانان، اولین ماه های جنگ تحمیلی را در آبادان در حال محاصره به تصویر می کشد.

یدو به تهیه کنندگی محمدرضا مصباح در کنار ستاره پسیانی جمعی از بازیگران بومی ازجمله اکبر اودود، سعید آلبوعبادی، میلاد صویلاوی، محمد مهدی آلبوعلی، ریحانه آریامنش، عبدالحلیم تقلبی، حسین پوریده، حمزه وطانی، طاهره نیک آزاد و... بهره می برد.

مهین عباس زاده و مهدی جعفری نویسندگان این فیلم هستند که در راستای مشارکت راهبردی کانون و بنیاد سینمایی فارابی در حوزه سینمای کودک در حال فراوری است.

انتهای پیغام /4143/پ

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23579

به "یدو در سکانس های پایانی آبادانِ دوران جنگ، گروه در گرمای 50 درجه مشغول کارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یدو در سکانس های پایانی آبادانِ دوران جنگ، گروه در گرمای 50 درجه مشغول کارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید