12 پایگاه فعال امداد و نجات جاده ای در خراسان شمالی

به گزارش شیوا مارکت، رییس جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از وجود 12 پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای در خراسان شمالی اطلاع داد.

12 پایگاه فعال امداد و نجات جاده ای در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار از ،محسن نجات رییس جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با حضور در دفتر خبرنگاران، در مصاحبه با خبرنگار این رسانه گفت:در حال حاضر 12 پایگاه فعال امداد و نجات جاده ای و به تبع فعالیت های جمعیت هلال احمر در ایام تابستان، زمستان و نوروز 3 تا 5 پایگاه موقت در خراسان شمالی فعالیت می نماید.

نجات با اشاره به میزبانی خراسان شمالی در برگزاری جشنواره شعر صلح، دوستی و امید اضافه نمود:اولین جشنواره شعر صلح، دوستی و امید در خراسان شمالی برگزار می گردد، که در مراسم یادواره شهدای جمعیت هلال احمر استان از خروجی اشعار این جشنواره رونمایی خواهد شد.

او به حضور فعال بانوان امداد و نجات در این سازمان اشاره نمود و گفت: در حال تصویب پایگاه ویژه بانوان در منطقه گردشگری بابا امان هستیم.

نجات از اعتماد مردم به این سازمان قدردانی و بیان کرد: در حادثه سیل اخیر مبلغ 200 میلیارد تومان یاری های مردمی به حساب جمعیت هلال احمر کشور واریز شد.

رییس جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه اجرای حرکت جوانانه در جمعیت هلال احمر از اقدامات خوبی بوده و دستاورد های زیادی داشته است، افزود: 75 درصد از اهدافی که در حرکت جوانانه داشتیم محقق شده است و به دنبال راه اندازی گفتمان های اصلی در دانشگاه ها هستیم.

د

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8751

به "12 پایگاه فعال امداد و نجات جاده ای در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 پایگاه فعال امداد و نجات جاده ای در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید