200 مامور مخفی امنیت نشست ترامپ-کیم را تامین می نمایند

به گزارش شیوا مارکت، یک روزنامه به نقل از یک منبع مطلع فاش کرد که بیش از 200 مامور سرویس مخفی آمریکا وارد هانوی پایتخت ویتنام خواهند شد تا امنیت نشست رهبران ایالات متحده و کره شمالی را تضمین نمایند.

200 مامور مخفی امنیت نشست ترامپ-کیم را تامین می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه وی ان اکسپرس امروز شنبه به نقل از یک منبع مطلع نوشت: بیش از 200 مامور سرویس مخفی آمریکا امروز شنبه وارد هانوی می شوند تا امنیت دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را تامین نمایند.

این نشست قرار است هفته آینده در پایتخت ویتنام برگزار گردد. یک منبع مطلع در این باره گفت: ماموران سرویس مخفی آمریکا با چهار فروند هواپیما از پایگاه نظامی در ژاپن وارد فرودگاه بین المللی هانوی خواهند شد. این ماموران قرار است در جریان برگزاری دیدار ترامپ و کیم، در یکی از هتل های این شهر اسکان داده شوند.

هفته گذشته نیز آمریکا چند فروند هواپیمای ترابری نظامی سی 17 را به هانوی اعزام کرد تا تجهیزات و امکانات مورد احتیاج برای برگزاری این دیدار را به پایتخت ویتنام منتقل نماید. این تجهیزات شامل یک فروند بالگرد و دو دستگاه خودرو بوده است که ترامپ میخواهد در جریان این سفر از آنها استفاده کند.

دیدار ترامپ و کیم قرار است طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار گردد. دو طرف ژوئن سال گذشته برای نخستین بار در سنگاپور دیدار نموده اند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8444

به "200 مامور مخفی امنیت نشست ترامپ-کیم را تامین می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 مامور مخفی امنیت نشست ترامپ-کیم را تامین می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید