4 رشته گرایش جدید دکتری در دانشگاه علامه راه اندازی می گردد

به گزارش شیوا مارکت، شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم با راه اندازی 4 رشته گرایش جدید دوره دکتری در سال تحصیلی 99-98 در دانشگاه علامه طباطبایی موافقت کرد.

4 رشته گرایش جدید دکتری در دانشگاه علامه راه اندازی می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، مرتضی طاهری مدیر دفتر سنجش، نظارت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: براساس ظرفیت های آموزشی دانشگاه و درخواست های به عمل آمده از شورای گسترش آموزش عالی، از سال تحصیلی آینده 4 رشته گرایش جدید به رشته های دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اضافه نموده می گردد.

وی اضافه نمود: رشته روان شناسی بالینی، ریاضی زمینه تخصصی ریاضیات اقتصادی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات عرفانی و بیمه به ترتیب مربوط به دانشکده های روان شناسی و علوم تربیتی، علوم ریاضی و رایانه، ادبیات فارسی و زبان های خارجی و مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو در دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد موافقت نهاده شد و ظرفیت پذیرش دانشجو برای تحصیل در این رشته ها برای سال تحصیلی 99-98 نیز به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

مدیر دفتر سنجش، نظارت و برنامه ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اخذ مجوز برای راه اندازی دوره دکتری بیمه به عنوان تنها دانشگاه مجری این رشته گفت: برنامه درسی رشته بیمه در مقطع دکتری پیشنهاد دانشگاه علامه طباطبایی بوده است که برای اولین بار در کشور تدوین و مصوب دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم شده است.

طاهری تاکید نمود: این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه پذیرنده در رشته بیمه اقدام به پذیرش دانشجو در سال تحصیلی آینده خواهد نمود.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5111

به "4 رشته گرایش جدید دکتری در دانشگاه علامه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 رشته گرایش جدید دکتری در دانشگاه علامه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید