40 هزار میلیارد خودی سازی به اسم مولد سازی در بودجه 99 ، زمین زدن شرکت های دولتی و حراج های بدون تشریفات

به گزارش شیوا مارکت، مجید شاکری گفت: دولت طبق لایحه بودجه می خواهد بیش از 40 هزار میلیارد تومان اموال غیر منقول را به نام مواد سازی و آن هم با ترک تشریفات بفروشد که قطعا بستری برای فساد و رانت است.

40 هزار میلیارد خودی سازی به اسم مولد سازی در بودجه 99 ، زمین زدن شرکت های دولتی و حراج های بدون تشریفات

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، مجید شاکری؛ کارشناس مسائل مالی در نشست تخصصی آنالیز ساختار بودجه 99 که تحت عنوان قفل بودجه در دانشگاه تهران برگزار گردید روش های دولت برای کسب درآمد بویژه از محل فروش اوراق و اموال و دارایی های دولتی را نقد کرد.

شاکری با بیان اینکه اساسا مولد سازی مطرح شده در بودجه مولد سازی نیست گفت: این قطعا مولد سازی نیست بلکه با این روش دولت مبنی بر ترک تشریفات مزایده، فروش و چوب حراج زدن به بهترین شرکت های دولتی است که مشتری های خیلی زیادی پای آن ها نشسته اند و قصد تصاحبش را دارند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

این کارشناس مالی با تاکید بر اینکه در این فرایند غیر شفاف واضح است که به اصطلاح گوشت های لخم بفروش می رود اضافه کرد: همه می دانیم چه شرکت هایی در دولت وجود دارد که مشتری محکم پای آن ایستاده است و نفع او زمین خوردن شرکت دولتی است تا بتواند با قیمت پایین تری آن را خریداری کند.

وی توضیح داد: چهخ بسیار مثال هایی که اینجا نمی توان گفت از زد و بند مدیران شرکت های دولتی با متقاضیان خرید شرکت که از داخل اقدام به ورشکست کردن شرکت می نمایند تا بتوانند شرکت را برای خود یا اطرافیانشان با قیمت های پایین تر خریداری نمایند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15117

به "40 هزار میلیارد خودی سازی به اسم مولد سازی در بودجه 99 ، زمین زدن شرکت های دولتی و حراج های بدون تشریفات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 هزار میلیارد خودی سازی به اسم مولد سازی در بودجه 99 ، زمین زدن شرکت های دولتی و حراج های بدون تشریفات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید