6 روشی که سرویس بهداشتی را بزرگ تر می نماید

به گزارش شیوا مارکت، سرویس بهداشتی احتمالا کوچک ترین اتاقی است که در خانه در نظر گرفته می گردد و اغلب تغییر دکور آن بسیار سخت است زیرا امکان جابه جا کردن روشویی یا توالت و دوش وجود ندارد.

6 روشی که سرویس بهداشتی را بزرگ تر می نماید

می توانید با چند تکنیک ساده کاری کنید که فضای سرویس بهداشتی کوچک شما بزرگ تر به نظر برسد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان نکات چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی می پردازیم.

چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی

در ادامه جزئیات بیشتر را برای بزرگ تر نشان دادن یک سرویس بهداشتی کوچک در اختیارتان قرار خواهیم داد.

رنگ سفید را نباید فراموش کنید

رنگ سفید ازجمله رنگ های پرکاربرد در دستشویی ها است. این رنگ به علت خاصیت درخشندگی که دارد، در دستشویی ها به عنوان رنگ پایه محسوب می گردد. بعلاوه این رنگ، نور را جذب نمی نماید، بلکه آن را منعکس می نماید.

به طورکلی، رنگ سفید از عناصر مهم در بزرگ تر نشان دادن فضاست و چون فضای موردنظر دستشویی است، شما می توانید به راحتی و بدون احتیاج به ترکیب بندی های سخت از آن بهره ببرید.

تن های رنگی مختلف را امتحان کنید

شاید شما ازجمله افرادی باشید که می خواهید طراحی بهتری در دستشویی ها اعمال کنید و فقط از رنگ سفید استفاده نکنید. در این صورت بهتر است از تن های رنگی گرم و آرام در ترکیب با سفید بهره ببرید. به عنوان مثال از ترکیب کرم با سفید، یا از خاکستری خیلی روشن، رنگ بژ یا طلایی خیلی ملایم یا حتی یک آبی آسمانی کمرنگ بهره بگیرید. در این صورت می توانید این رنگ ها را در کنار رنگ اصلی، یعنی سفید، قرار دهید یا از کاشی های دارای نقش های هندسی یا گل دار در ترکیب با این رنگ ها بهره ببرید.

از قفسه ها و طبقه های شناور یاری بگیرید

اگر در دستشویی های کوچک، مشکل فضا و قرار دادن وسایل رادارید، از قفسه ها و طبقه های شناور بهره بگیرید. قفسه هایی که به راحتی می توانند زیر روشویی نصب شوند یا حتی می توانند در هر کنج و گوشه ای که بلااستفاده هست، قرار گیرند. این قفسه ها با محدود کردن فضای کم، می توانند یک جاساز مناسب برای وسایل دستشویی باشند.

آینه های بزرگ فضا را دو برابر می نمایند

اگر امکان نصب آینه بزرگ در دستشویی یا حمام را دارید، حتما از آن بهره ببرید. دیوارهایی که می توانند محل نصب آینه باشند را نباید فراموش کنید. انعکاس نور، روشن تر شدن فضا، درخشندگی و غیره از ویژگی های اصلی آینه ها است که می توانند به این وسیله، فضا را دو برابر نمایند. اگر می خواهید خانه خود را زیبا کنید به مطلب 7 دیزاین مجذوب کننده برای دکور دیوار تلویزیون سر بزنید.

فرو رفتگی ایجاد کنید

اگر قصد بازسازی فضا را دارید و دستشویی شما کوچک است و با حمام خانه فضایی مشترک دارد، بهتر است کمی عمق در فضا ایجاد کنید. برای انجام این کار، وان را در قسمت انتهایی قرار دهید و تورفتگی پشت آن را با کمد و یا فضای تعویض لباس پرکنید و توهم فضای بزرگ تری را در این مکان ایجاد کنید.

نور را نباید فراموش کنید

از مهم ترین نکاتی که می تواند به فضاسازی یاری کند، نورپردازی است. استفاده صحیح از نور، به شما در بزرگ تر نشان دادن فضا یاری می نماید. اگر حمام و دستشویی شما عاری از پنجره است، از انواع چراغ های شاخه دار و لامپ برای روشنایی بهره ببرید. این چراغ های شاخه دار رو به پایین، علاوه بر روشن کردن فضا، دید بهتری حین استفاده از آینه برای شما فراهم می نماید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اگر خانه ای باکلاس می خواهید، این کارها را انجام ندهید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29943

به "6 روشی که سرویس بهداشتی را بزرگ تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 روشی که سرویس بهداشتی را بزرگ تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید