6 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شرکت می کنند

به گزارش شیوا مارکت، مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس از شرکت 6 کشور ترکیه، اندونزی، امارات، هند، سنگاپور و عمان در این نمایشگاه خبر داد.

6 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شرکت می کنند

علیرضا دژبد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس گفت: این نمایشگاه با 12000 متر فضای باز و بسته (سه سالن) در محل نمایشگاه بین المللی شیراز از تاریخ 21 تا 24 آذرماه برگزار می شود.

وی مطرح نمود: این نمایشگاه با محورهای گردشگری سلامت، سرمایه گذاری، صنایع دستی، هتل ها و تجهیزات هتلی، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری، آموزشگاه های گردشگری و دانشگاه ها، کمیسیون گردشگری اتاق های بازرگانی کشور، انجمن گردشگری سلامت، جامعه گردشگری الکترونیک و استارتاپ ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 6 کشور خارجی ترکیه، اندونزی، امارات، هند، سنگاپور و عمان در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ادارات کل میراث فرهنگی از 10 استان کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به رویدادهای همراه با نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نشست فصلی مجمع عمومی جامعه هتلداران ایران با حضور 31 استان و مناطق آزاد کشور یکی از این رویدادها است.

دژبد همچنین به جلسه هم اندیشی روسای صنوف دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور اشاره و بیان نمود: نشست هم اندیشی روسای دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی 31 استان کشور به میزبانی شهر شیراز در تاریخ 21 آذرماه برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه محور این نمایشگاه گردشگری سلامت است، همایش اقتصاد و گردشگری سلامت برنامه ریزی شده که در تاریخ 22 آذرماه برگزار می شود.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس همچنین به دیگر نشست های علمی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: علاوه بر همایش اقتصاد و گردشگری سلامت 4 سمینار آموزشی با موضوع گردشگری غذا، 4 نشست مرتبط با عناوین مختلف گردشگری و یک نشست با موضوع گردشگری کودک برگزار می شود.

ش

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9487

به "6 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شرکت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شرکت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید