8 بسته ویژه سرمایه گذاری گردشگری سلامت برای اجلاس اکو تهیه شده است

به گزارش شیوا مارکت، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: هشت بسته ویژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت برای ارائه در اجلاس اکو تهیه شده است.

8 بسته ویژه سرمایه گذاری گردشگری سلامت برای اجلاس اکو تهیه شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ناصر محمودی اعلام کرد: هشت بسته ویژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت برای ارایه در اجلاس اکو تهیه شده است.

او گفت: با توجه به تاکید استاندار محترم تهیه بسته سفر، بسته سرمایه گذاری و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از جمله وظایف محول شده به اداره کل میراث فرهنگی استان بود.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: با توجه به تاکید استاندار اردبیل و قابلیت های استان هشت بسته سرمایه گذاری با رویکرد آبدرمانی و هتل بیمارستان به دوزبان انگلیسی و فارس تهیه شده که در روز اول اجلاس در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

محمودی ادامه داد: همچنین در این خصوص پنل تخصصی سرمایه گذاری برای نمایندگان بخش خصوصی کشورهای عضو اکو برگزار خواهد شد تا ظرفیت های سرمایه گذاری استان به صورت تخصصی در این پنل مورد بحث و آنالیز قرار گیرد.

او تاکید نمود: همچنین در این زمینه گزارشی از وضعیت کلی آبدرمانی های استان جهت معرفی به اعضا ارایه خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: جلسات متعددی با موسسات مردم نهاد انجام گرفته است و در نهایت این موسسات با توجه به حوزه فعالیت در سه گروه برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، ارایه بسته سفر و اجرای پنل معین شده است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6621

به "8 بسته ویژه سرمایه گذاری گردشگری سلامت برای اجلاس اکو تهیه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 بسته ویژه سرمایه گذاری گردشگری سلامت برای اجلاس اکو تهیه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید