91 پروژه تا سرانجام هفته دولت در خمین افتتاح یا کلنگ زنی می گردد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، احمد طهرانی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خمین اظهار کرد: این پروژه ها با صرف اعتبار 152 میلیارد تومان به اتمام رسیده که افتتاح می گردد.

91 پروژه تا سرانجام هفته دولت در خمین افتتاح یا کلنگ زنی می گردد

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه، شش پروژه کلنگ زنی می گردد، ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از 100 شغل در شهرستان خمین ابجاد خواهد شد.

فرماندار خمین توضیح داد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و عملکرد دولت است و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و ایجاد روحیه امید و نشاط در وضعیت اقتصادی و شرایط کنونی جامعه نقش اثرگذار دارند.

طهرانی گفت: در شرایطی که دشمن درصدد است مردم و مسئولان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بی اعتماد کند، شفاف سازی و بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان قطعا توطئه ها و برنامه های دشمن را به شکست می کشاند.

وی با بیان اینکه در شهرستان خمین نیز بعد از انقلاب اسلامی اقدامات مطلوب در راستای توسعه و رشد همه جانبه انجام گردیده، اضافه کرد: افزایش مراکز علمی آموزشی و کسب رتبه برتر در نظام آموزشی نشان دهنده پویایی و رشد آموزش و پرورش این شهرستان است.

طهرانی از طرح های مهم در توسعه شهرستان خمین را طرح گردشگری محور دلیجان - محلات - خمین - شازند مطرح کرد و اضافه کرد: چهار خطه شدن محور خمین - شازند و تسریع در تکمیل و بهره برداری از این پروژه با تخصیص اعتبارات ملی در دستور کار واقع شده است.

فرماندار خمین، ارتقای دانشکده پرستاری به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، احداث بیمارستان 130 تختخوابی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد را از جمله اقدامات توسعه ای بهداشت و درمان شهرستان خمین در سال های اخیر مطرح کرد.

طهرانی اعلام کرد: انتقال آب از سد کوچری و بهره مندی شهرستان خمین از 182 لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی، بهره مندی 29 هزار و 500 مشترک از فاضلاب و پروژه در حال تکمیل تصفیه خانه این شهرستان را اقدامات موثر دیگر مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه در دهه های اخیر شاهد خشکسالی در شهرستان خمین بوده ایم، توضیح داد: با وجود این شرایط تولیدات محصولات کشاورزی در خمین افزایش داشته است.

طهرانی شناسایی و معرفی 30 رقم بذر استراتژیک لوبیا، جو، گندم، وجود صنایع تبدیلی و بسته بندی، افزایش تولیدات بذری و گوشتی و دامی، مجهز شدن ده هزار هکتار از زمین های کشاورزی به سیستم آبیاری نوین، لایروبی قنوات و... را از اقدامات موثر در حوزه کشاورزی شهرستان خمین مطرح کرد.

فرماندار خمین گفت: دو ناحیه صنعتی، دو قطب صنعتی و یک شهرک صنعتی با بیش از 125 واحد فعال در شهرستان خمین وجود دارد که میزان اشتغالزایی این واحدهای صنعتی یک هزار و 600 نفر است و برنامه ریزی برای اجرای پروژه های زیرساختی نواحی صنعتی خمین در دستور کار واقع شده است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 397

به "91 پروژه تا سرانجام هفته دولت در خمین افتتاح یا کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "91 پروژه تا سرانجام هفته دولت در خمین افتتاح یا کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید