973 خودرو به دلیل بی توجهی به منع تردد در گیلان توقیف شدند

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ورود خودروهای غیربومی به گیلان همچنان ممنوع است، گفت: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی، 973 دستگاه خودرو به علت عدم توجه به ممنوعیت های تردد در استان توقیف و 5 هزار و 770 راننده متخلف نیز به علت تردد غیرضروری و عدم توجه به مقررات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون شدند.

973 خودرو به دلیل بی توجهی به منع تردد در گیلان توقیف شدند

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، مرحله گذر از طرح فاصله گذاری اجتماعی و شروع فعالیت بعضی از اصناف کم خطر و فعالیت بعضی از مراکز علمی و فرهنگی کشور است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، منع تردد خودروهای پلاک داخل استان در معابر استانی رفع شده است، اضافه کرد: خودروهای پلاک بومی از این پس می توانند در معابر داخلی استان تردد نمایند، اما منع تردد برای خودروهای پلاک غیر بومی استان همچنان وجود دارد و از ورود آنها به گیلان جلوگیری می گردد.

سردار ملکی با اعلام اینکه هرگونه تغییر در اجرای طرح های ترافیکی و اطلاعیه های مرتبط با طرح فاصله گذاری اجتماعی به وسیله پلیس اطلاع رسانی خواهد شد، بیان نمود: نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی، نظارت بر پارک ها و تفرجگاه ها و همچنین شناسایی و مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور با همکاری مردم و اشرفیت اطلاعاتی با جدیت در دستورکار پلیس واقع شده است.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی، 973 دستگاه خودرو به علت عدم توجه به ممنوعیت های تردد در استان توقیف و 5 هزار و 770 راننده متخلف نیز به علت تردد غیرضروری و عدم توجه به مقررات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون شدند.

وی توضیح داد: از ابتدای اجرای طرح تا به امروز 880 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت موازین و مقررات مبارزه با انتشار ویروس کرونا پلمب و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری به عمل آمده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر لزوم خودداری از سفر به گیلان تا اطلاعیه های بعدی و دفع کامل خطر ابتلاء به ویروس کرونا از مردم خواست در صورت مشاهده مواردی از گران فروشی و احتکار مراتب را به وسیله مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18630

به "973 خودرو به دلیل بی توجهی به منع تردد در گیلان توقیف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "973 خودرو به دلیل بی توجهی به منع تردد در گیلان توقیف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید