HTC مشغول ساخت یک گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون 435 است

به گزارش شیوا مارکت، شرکت HTC در چند سال اخیر روزبه روز وضعیتش بدتر از قبل شده است اما علی رغم این روند، همچنان کوشش می نماید که گوشی های جدیدی را روانه بازار کند. ساعاتی پیش گوشی جدیدی از این شرکت در سایت Bluetooth SIG رویت شده که در این سایت از آن تحت عنوان HTC 2Q72XXX یاد شده است. به غیر از پشتیبانی از بلوتوث 4.2 که اسنپ دراگون 435 از آن بهره می برد، به اطلاعات دیگری دسترسی نداریم. اما بهره گیری از این تراشه نشان می دهد که این یک گوشی هوشمند پایین رده خواهد بود و احتمالا به عنوان یکی از گوشی های سری Desire روانه بازار می گردد.

HTC مشغول ساخت یک گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون 435 است

در دوران اوج این شرکت در سال 2011، کمپانی HTC سالانه بیش از 30 گوشی را روانه بازار می کرد ولی به دلیل موقعیت اقتصادی که در چند سال اخیر گرفتار آن شده، برای کاهش هزینه ها گوشی های کمتری را فراوری می نماید. در حقیقت، در امسال HTC تنها 6 گوشی را روانه بازار نموده که یکی از آن ها گوشی بلاک چین Exodus 1 است.

از آنجایی که HTC در رابطه با عرضه یک گوشی جدید در امسال خبری منتشر ننموده، احتمالا این گوشی پایین رده در سال 2019 به عنوان جایگزین Desire 12 عرضه می گردد. البته گواهی های Bluetooth SIG معمولا در زمانی نزدیک به عرضه گوشی ارائه می شوند و به همین خاطر شاید پیش از اتمام سال 2018 شاهد معرفی این گوشی باشیم.

منبع: Phone Arena

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1728

به "HTC مشغول ساخت یک گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون 435 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "HTC مشغول ساخت یک گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون 435 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید