ابتلا به کرونای 25 تروریست آمریکایی در عین الاسد

به گزارش شیوا مارکت، منابع غیر رسمی عراقی از ابتلای 22 الی 25 نظامی آمریکایی به بیماری کووید-19 در پایگاه عین الاسد خبر دادند.

ابتلا به کرونای 25 تروریست آمریکایی در عین الاسد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک وبسایت عراقی از ابتلای 22 الی 25 نیروی آمریکایی در پایگاه عین الاسد به ویروس کرونا و انتقال آن ها به اربیل اطلاع داد.

وبگاه المعلومه به نقل از منابع عراقی نوشت که مقامات اربیل یکی از هتل های عظیم این شهر را تخلیه نموده اند تا دوران قرنطینه نیرو های آمریکایی در آن جا سپری گردد؛ بنابراین گزارش، حال پنج تن از آن ها وخیم گزارش شده و به بیمارستانی در اربیل منتقل شده اند.

همچنین یک تیم پزشکی آمریکایی از سه روز گذشته، اقدام به غربالگری نیرو های آمریکایی در پایگاه های نظامی این کشور در عراق نموده است و بعضی اطلاعات از وجود ده ها مبتلا در بین نظامیان آمریکایی حکایت دارد و همچنین میزان آمادگی و اقدامات انجام شده در هتل شهر اربیل حاکی از این است که یا تعداد مبتلایان بسیار بالاست یا پیش بینی شده است که تعداد آن ها افزایش خواهد یافت.

هنوز هیچ منبع رسمی عراقی یا آمریکایی به این خبر واکنشی نشان نداده است.

در تاریخ ششم فرردین نیز بدر الزیادی عضو کمیسیون امنیت مجلس عراق از ابتلای تعداد زیادی از نظامیان آمریکایی به ویروس کرونا اطلاع داد و در مورد جابه جایی زیاد این نیرو ها در شهر های عراق که موجب شیوع بیماری می گردد، هشدار داد.

یک مقام نظامی آمریکایی نیز روز آدینه (دیروز) گفت که در حال حاضر تست کرونای 447 نفر در ناو هواپیمابر تئودور روزولت مثبت اعلام شده است.

پیش از این نیز آزمایش کرونای 72 نظامی آمریکا مستقر در کره جنوبی مثبت اعلام شده بود.

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18574

به "ابتلا به کرونای 25 تروریست آمریکایی در عین الاسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلا به کرونای 25 تروریست آمریکایی در عین الاسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید