اجرای موسیقی آیینی ایلام در نمایشگاه بین المللی گردشگری مورد توجه بازدیدکنندگان نهاده شد

به گزارش شیوا مارکت، اجرای موسیقی آیینی استان ایلام در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با استقبال پرشور و توجه کم نظیر بازدیدکنندگان روبرو شد.

اجرای موسیقی آیینی ایلام در نمایشگاه بین المللی گردشگری مورد توجه بازدیدکنندگان نهاده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، معصومه علی محمدی مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی امروز 25 بهمن 97 با اعلام این خبر گفت : در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، موسیقی آیینی استان ایلام شامل ساز و دهل و هالپرکه با استقبال پرشور بازدید نمایندگان توسط گروه سیروان در سالن شماره 44 اجرا شد.

علی محمدی اضافه نمود : در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که از 23 بهمن ماه شروع شده و تا 26 بهمن ماه ادامه دارد موسیقی سنتی گروه سیروان از استان ایلام اجرا می گردد.

او توضیح داد : دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته روز سه شنبه 24 بهمن ماه با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد و علاقه مندان برای بازدید همه روزه می توانند از ساعت 9 صبح تا 17 عصر به محل نمایشگاه های دائمی بین المللی تهران مراجعه نمایند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3397

به "اجرای موسیقی آیینی ایلام در نمایشگاه بین المللی گردشگری مورد توجه بازدیدکنندگان نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای موسیقی آیینی ایلام در نمایشگاه بین المللی گردشگری مورد توجه بازدیدکنندگان نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید