شب فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران برگزار می گردد

به گزارش شیوا مارکت، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: نخستین شب فرهنگی کردستان در قالب جشنواره ملی چارسوق آدینه پنجم مرداد در برج میلاد تهران برگزار می گردد.

شب فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی این استان با اشاره به ظرفیت جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه های ملی برای معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری کردستان، اظهار کرد: شب های فرهنگی استان های کشور در قالب جشنواره ملی چارسوق در محوطه برج میلاد تهران برگزار می گردد.

او اضافه نمود: نخستین شب فرهنگی کردستان آدینه پنجم مرداد ماه از ساعت 21 الی 24 با همراهی هنرمندان، مفاخر و فعالان فرهنگی و گردشگری استان در برج میلاد و با حضور مردم برگزار می گردد.

علوی با بیان اینکه کوشش می گردد، بهترین پیغام از مهمان نوازی و مهربانی مردم کردستان به سراسر ایران و دنیا مخابره گردد، گفت: هنرمندان فاخر کردستان که در سطح ملی صاحب نام اند در جشنواره ملی چارسوق حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان بیان نمود: در این شب فرهنگی فعالان عرصه صنایع دستی و راهنمایان گردشگری برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی های کردستان حضور می یابند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9456

به "شب فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید