احیا واحدهای تولیدی توسط بانک ها به هر روش ممکن

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند امروز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، ضمن تاکید بر فعال سازی واحدهای غیر فعال گفت: یکی از مصوبات اقتصاد مقاومتی احیاء واحدهای تملک گردیده توسط بانکهاست که برای این کار باید از هر روش ممکن از جمله استفاده از ظرفیت شرکتهای هلدینگی بهره ببریم.

احیا واحدهای تولیدی توسط بانک ها به هر روش ممکن

وی اضافه کرد: در این راستا باید دستگاههای نظارتی از جمله بازرسی و دیوان محاسبات اداری بر بانک ها فشار وارد نمایند تا نسبت به احیاء این ظرفیت های خوابیده اقدام نمایند.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از رویه بانک ها در عدم واگذاری پروژه ها گفت: بانک ها در این زمینه خوب کار نمی نمایند این در حالیست است که با توجه به آمار بالای بیکاری در استان نباید بگذاریم این ظرفیت ها که می تواند اشتغال بالایی بدنبال داشته باشد راکد بماند.

وی از تکمیل پروژه علم و فناوری طی سال جاری اطلاع داد و گفت: تا انتها سال جاری نمای کل ساختمان و همچنین نمای میانی 5 طبقه به اتمام خواهد رسید.

بازوند ادامه داد: در این خصوص 13 میلیارد تومان تجهیزات ضروری است که 7.5 میلیارد آن توسط بودجه استان و مابقی از پارک علم و فناوری تامین خواهد شد.

استاندار کرمانشاه اعتبار مورد احتیاج برای تکمیل پروژه پارک علم و فناوری را 35 تا 40 میلیارد تومان خاطرنشان کرد و اضافه کرد: بارها در این خصوص پیشنهاد دادیم که می توانید از طریق فاینانس و دریافت تسهیلات اقدام کنید.

وی به طرح تقسیم بندی شهرستانهای سطح استان به چند منطقه اشاره نمود و بیان داشت: این کار جهت پیشبرد اقتصاد مقاومتی پیشنهاد خوبی است و احتیاجمند انتخاب یک تعیین در هر شهرستان است که باید در این خصوص اقدامات لازم صورت بگیرد.

بازوند به بحث بهبود وضعیت کسب و کار استان نیز اشاره ای داشت و اضافه کرد: بهبود وضعیت کسب و کار یکی از شاخص های مهم برای جذب سرمایع گذاران است که توانستیم این شاخص را از رتبه 31 در سال 91 به رتبه 28 در بهار 97 برسانیم.

وی گفت: امروز به دنبال راهکارهای عملیاتی برای وضعیت بهبود کسب و کار هستیم و باید در این راستا تمام مسائل شناسایی و برای برطرف آنها اقدام کنیم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 825

به "احیا واحدهای تولیدی توسط بانک ها به هر روش ممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیا واحدهای تولیدی توسط بانک ها به هر روش ممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید