ادامه بازی مدیران باشگاه استقلال با احساسات طرفداران، حواس وزارت ورزش به عوام فریبی ها هست؟

به گزارش شیوا مارکت، مدیران باشگاه استقلال در شرایطی که باید در آستانه بازی های لیگ قهرمانان آسیا به فکر آرامش تیم شان باشند با عوام فریبی دنبال بازی با احساسات طرفداران هستند.

ادامه بازی مدیران باشگاه استقلال با احساسات طرفداران، حواس وزارت ورزش به عوام فریبی ها هست؟

با ما همراه باشید و درباره ژینو بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در شرایطی که باید خود را آماده حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کند، این روزها درگیر بازگشت آندره آ استراماچونی است. اینکه استراماچونی می آید، نمی آید، فدراسیون فوتبال اجازه حضور دوباره به او می دهد یا نمی دهد و ... .

تمرینات یکی دو روز گذشته استقلال با غیبت نیمی از بازیکنان اصلی برگزار شده است و مجید نامجومطلق سرمربی موقت این تیم نیز ساز جدایی می زند. کلید واژه استراماچونی تا الان برای استقلال باعث از دست رفتن یک جام حذفی شده است و در آستانه لیگ قهرمانان آسیا نیز نمی توان روزهای خوبی را برای این تیم پیش بینی کرد.

ماجرای مذاکره با استراماچونی از مدت ها قبل در ذهن مدیران استقلال کلید خورده بود، آنهم زمانی که استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در جام حذفی می جنگید. مدیران این باشگاه با وجود اطلاع از منع بکارگیری مربی و بازیکن خارجی در لیگ ایران به ایتالیا سفر کردند. در ابتدا آنها منکر هرگونه مذاکره برای بازگشت مربی ایتالیایی به استقلال شدند، اما گزارش رسانه های ایتالیایی نشان داد که این مذاکرات صرفاً برای دریافت تخفیف از این مربی نبوده، بلکه بحث بازگشت او مطرح بوده است.

اولین ترکش اقدام مدیران استقلال این بود که با بی تدبیری باعث شدند ذهن فرهاد مجیدی و بازیکنان تحت تأثیر این مسئله قرار بگیرد و نتیجه اش از دست دادن جام حذفی گردد. دومین موضوع، مذاکره با مربی خارجی با علم این موضوع بود که می دانستند قانون منع بکارگیری بازیکن یا مربی خارجی در سازمان لیگ مصوب شده است.

مدیران استقلال در حالی دنبال بازگشت استراماچونی هستند که چند نکته ابهام آمیز در اقدام آنها وجود دارد. وقتی فصل گذشته استراماچونی شب بازی حساس با پیکان استقلال را به بهانه عدم پرداخت پولش ترک کرد، مدیران وقت باشگاه حقوق عقب افتاده او را پرداخت و کوشش کردند وی را برگردانند، اما مربی ایتالیایی شروط دیگری را برای بازگشت عنوان نمود.

اکنون این سؤال مطرح می گردد که سال جاری شرایط چه فرقی با سال گذشته نموده است؟ چه تضمینی وجود دارد که پول این مربی که زود از کوره در می رود، به موقع پرداخت گردد؟ تحریم ها همچنان سر جای خود باقی مانده و فرقی با گذشته ننموده است. با این شرایط چه تضمینی وجود دارد که اتفاقات گذشته تکرار نگردد؟ بر فرض تأمین پول این مربی، چرا باید مدیریت باشگاه قراردادی با استراماچونی ببندند که چند برابر قرارداد فصل گذشته او با آبی پوشان است؟

اگر استدلال مدیریت باشگاه این است که می خواهند جلوی غرامت را بگیرند و با هزینه کمتر از غرامت استراماچونی را بازگردانند، باز هم چند نکته به غیر از تضمین پرداخت پول مرد ایتالیایی وجود دارد. قرارداد جدید استراماچونی با مدیران فعلی مبلغ یک میلیون و 800 هزار یورو توافق شده است. در صورتی که قرارداد او در فصل گذشته به مدت دو فصل یک میلیون و 500 هزار یورو بود که بخشی از این مبلغ نیز پرداخت شده است. در ضمنًً این نکته در نظر گرفته نشده است که اگر استراماچونی که با پیشنهاد اغوانماینده باشگاه استقلال روبه رو شده است، این فصل با تیمی قرارداد می بست، نمی توانست قرارداد سال دومش را بگیرد یا حداقل وکلای باشگاه می توانستند اثبات نمایند که با وجود فسخ قرارداد، نیت خود را برای پرداخت حقوق عقب افتاده این مربی ایتالیایی نشان داده اند.

به نظر می رسد استفاده از نام استراماچونی بازی با احساسات طرفداران است و مدیران باشگاه به جای احترام به قوانین وضع شده با نامه نگاری عجیب پای رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور را به ماجرای استراماچونی باز نموده اند.

مدیریت باشگاه استقلال کادر فنی قبلی را کنار گذاشت و برای توجیه ناکامی و سو ءمدیریت خود و برای استفاده از احساسات طرفداران سراغ استراماچونی رفت و با اقدامات خود سعی بر آن دارد که وانمود کند نهایتش توانش را برای بازگشت مربی محبوب طرفداران استقلال به کار گرفته است، حتی با نامه نگاری با رئیس قوه قضاییه، در حالی که این مدیران باشگاه استقلال هستند که باید دلایل رفتار نسنجیده خود بابت کنار گذاشتن فرهاد مجیدی و از دست دادن قهرمانی جام حذفی را شرح بدهند، نه اینکه با نام اسم رمز استراماچونی از واقعیت فرار نمایند.

علاوه بر تمام مسائل یادشده بحث بازگشت استراماچونی آنقدر ذهن مدیران استقلال را درگیر نموده است که نتوانسته اند قرارداد بازیکنان را تمدید نمایند و با پرداخت نکردن پول وینفرد شفر و بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه مانع اضافه شدن نفرات جدید شدند. وقتی باشگاه پولی برای پرداخت مطالبات 550 هزار دلاری شفر ندارد که نتیجه اش بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی است، چطور می تواند سه برابر این رقم به اضافه اینکه یورو جای دلار را می گیرد، به استراماچونی بدهد؟

آیا وقت آن نرسیده که مدیران باشگاه استقلال با واقعیت زندگی نمایند و رؤیاپردازی ننموده و با اقدامات عجیب آرامش تیم را به هم نریزند، دقیقاً همان کاری که در آستانه فینال جام حذفی انجام ندادند؟ آیا وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه استقلال اتفاقات اخیر این باشگاه را رصد می نماید؟ آیا وزارت ورزش در جریان هست که بعضی مسئولان استقلال دست به چه اقداماتی می زنند و با عوام فریبی چگونه طرفداران را بازی می دهند؟

سافاری رو: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23236

به "ادامه بازی مدیران باشگاه استقلال با احساسات طرفداران، حواس وزارت ورزش به عوام فریبی ها هست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بازی مدیران باشگاه استقلال با احساسات طرفداران، حواس وزارت ورزش به عوام فریبی ها هست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید