از درآمد میلیاردی متکدیان در تهران تا ماجرای ببرهای باغ وحش حسن رعیت

به گزارش شیوا مارکت، جذب سرباز آتش نشان در روستاها، نتایج اثربخش بانک شیر مادر در بهبود نوزادان نارس، شرایط کفالت پدر و مادر در تامین اجتماعی، انتقاد محیط زیست از ساخت وسازهای منطقه 22 تهران، شروع لغو ویزا میان ایران و عراق و...عناوین بعضی از مهم ترین اخبار امروز تحریریه اجتماعی خبرنگاران هستند.

از درآمد میلیاردی متکدیان در تهران تا ماجرای ببرهای باغ وحش حسن رعیت

به گزارش خبرنگاران، بعضی از مهم ترین عناوین خبری تحریریه اجتماعی خبرنگاران در روز یکشنبه -10 شهریور ماه در پی می آید که با کلیک بر روی تیتر خبرها می توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

مهندسی نیرو در شهرداری تهران به روایت معاون سابق

معاون پیشین منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به جذب حدود 250 نفر با کسب مجوز در ستاد، مناطق و سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران درباره اصلاح ساختاری مجموعه شهرداری تهران که در دوره جدید مدیریت شهری به شدت مورد پیگیری شورا و شهرداری تهران است، گفت: منطق این تغییرات ساختاری در هاله ای از ابهام واقع شده است و پشتوانه مطالعاتی ندارد و حداکثر در سطح قضاوت های شخصی بعضی کارشناسان است که البته تعارض ها و دیدگاه های گوناگونی هم در این خصوص شاهدیم و حتی نمی توان به اجماع کارشناسی هم در این زمینه اشاره نمود.

جذب سرباز آتش نشان در روستاها

معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به فعالیت 924 پایگاه آتش نشانی روستایی، از جذب 273 سرباز آتش نشان از سال گذشته اطلاع داد.

رشد 730 درصدی بازپرداخت بدهی های شهرداری در چهار ماه نخست امسال

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران از رشد 730 درصدی بازپرداخت بدهی های شهرداری تهران در چهار ماه نخست امسال اطلاع داد.

توقف ساخت پالایشگاه خون در سایه تعلل سازمان خصوصی سازی

سازمان انتقال خون، سال هاست وعده ساخت یک پالایشگاه پلاسما را می دهد؛ پروژه ای که به همراه زمینی زیر برج میلاد در انتها دولت دهم به سازمان خصوصی سازی واگذار شد؛ اما هنوز تکلیف این زمین 22 هزار متری که قرار بود مکانی برای پیاده سازی پروژه ساخت پالایشگاهی با ظرفیت 150 هزار لیتر فرآورده پلاسمایی باشد، مشخص نیست.

بانک شیر مادر مشکل فقهی ندارد / نتایج اثربخش این بانک در بهبود نوزادان نارس

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده جهت راه اندازی بانک شیر مادر در ایران، این روش را در بهبود سریع تر نوزادان نارس، موثر دانست و گفت: تاکنون با شروع به کار این بانک شیر به شکل پایلوت در استان فارس بالغ بر 40نوزاد نارس توانستند با شیر مادر تغذیه نمایند.

شرایط کفالت پدر و مادر در تامین اجتماعی

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی شرایط تحت کفالت قرار دریافت والدین یک بیمه شده را تشریح کرد.

تعرفه های درمان اعتیاد اصلاح می گردد

مدیرکل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن اشاره به افزایش 5 تا 15 درصدی تعرفه های درمان اعتیاد در امسال گفت: ایراداتی به تعرفه ها وارد شد که در نهایت اصلاحیه آن (تجدید نظر در تعرفه ها) مورد توافق مسوولان مربوطه قرار گرفته؛ این در حالیست که پیشنهاد اصلاح تعرفه های درمان اعتیاد در شورای عالی بیمه منتظر اعلام به هیات دولت است تا پس از توافق هیات دولت، ابلاغ گردد.

درآمد روزانه 1.5 میلیاردی متکدیان در تهران

سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه یاری مستقیم به بچه ها کار و خیابان و متکدیان باعث افزایش تعداد آنها در فضاهای عمومی می گردد، گفت: در کلانشهر تهران روزانه حدود 1.5 میلیارد تومان پول به متکدیان از سوی مردم پرداخت می گردد.

2خواسته مهم از وزیر جدید آموزش و پرورش

یک کارشناس آموزش و پرورش با بیان اینکه از جمله خواسته های مهم از وزیر جدید، توقف خصوصی سازی، کاهش تنوع مدارس و توسعه مدارس نوین همراه با آموزش فناوری است، عنوان نمود: فناوری در دنیای امروز نقش مهمی ایفا می نماید و باعث شده نظام های پیشرفته مباحث آموزشی علوم کامپیوتر و رباتیک را به سطح دبستان بیاورند. علوم کامپیوتر و برنامه نویسی باید جایگاهی در برنامه درسی در مقاطع تحصیلی مختلف داشته باشند.

واکنش استاندار تهران به درآمد روزانه 1.5 میلیاری متکدیان

استاندار تهران درخصوص درآمد روزانه 1.5 میلیاردی متکدیان در تهران گفت : دولت و نهادهای حمایتی بارها اعلام کردند که از خانواده بچه ها متکدی حمایت و برای آنها مقرری مشخص می نمایند؛ اما رقم هایی که از محل تکدی گری نصیب این افراد می گردد بالاتر است و برهمین اساس هم این افراد به رغم جمع آوری، بار دیگر به این کار بازمی گردند.

بازدید محیط زیست از باغ وحش حسن رعیت/خبری از 17 ببر نیست

رییس اداره نظارت بر حیات وحش استان تهران ضمن اشاره به بازدید از مرکز نگهداری از حیات وحش حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت - که اخیرا اخباری مبنی بر دستگیری او با 17 ببر منتشر شده است- گفت: در این بازدید فقط یک قلاده ببر در این مرکز دیده شد. همچنین اگر نیروهای امنیتی و نظامی او را با 17 ببر دستگیر نموده بودند، به یگان حفاظت ما گزارش داده می شد، ولی ما تاکنون هیچ گونه گزارشی در این زمینه نداشتیم.

انتقاد محیط زیست از ساخت و سازها در منطقه 22 تهران

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران ضمن انتقاد از ساخت و سازهای بی رویه در منطقه 22 گفت: به طور قطع این ساخت و سازها کیفیت هوای کل تهران را تحت تاثیر قرار می دهد.

سگ های گله اولین دشمن یوزهای آسیایی

یک عضو انجمن یوزپلنگ آسیایی ضمن تشریح آخرین وضعیت این گونه کمیاب جانوری در کشور، بر لزوم پایش هرچه دقیق تر جمعیت یوزآسیایی در زیستگاه های مختلف آن در کشور تاکید نمود.

شروع لغو ویزا میان ایران و عراق / بازگشایی مرز خسروی؛ بزودی

فرمانده ناجا از شروع لغو ویزا میان ایران و عراق از امروز اطلاع داد.

شلیک تیر برای دستگیری دزد بازار تهران

رئیس کلانتری بازار تهران از دستگیری دزدی اطلاع داد که با همراه خانمی اقدام به سرقت از مغازه ها می کرد.

به گزارش خبرنگاران، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی خبرنگاران در روز10 شهریور ماه 98 و تا لحظه مخابره این گزارش، به توضیح زیر است:

دلیل برکناری رییس هلال احمر ممسنی اعلام شد

درآمد روزانه 1.5 میلیاردی متکدیان در تهران

بازدید محیط زیست از باغ وحش حسن رعیت/خبری از 17 ببر نیست

4 راه چاره برای مقابله با اضطراب اجتماعی

از این مواد غذایی برای تامین آهن بدن تان بهره ببرید

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9932

به "از درآمد میلیاردی متکدیان در تهران تا ماجرای ببرهای باغ وحش حسن رعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از درآمد میلیاردی متکدیان در تهران تا ماجرای ببرهای باغ وحش حسن رعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید