استن: باید با پورموسوی از فولاد می رفتم، تیم را من نبسته ام

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: باید در نیمه اول کار را مقابل استقلال خوزستان تمام می کردیم و در این بازی با بدشانسی پیروز نشدیم.

استن: باید با پورموسوی از فولاد می رفتم، تیم را من نبسته ام

به گزارش خبرنگاران، ایلی استن سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره تساوی مقابل استقلال خوزستان گفت: متاسفانه سه امتیازی که حقمان بود را نگرفتیم. درحالی که بازیکنانم دویدند و جنگیدند اما در نهایت موفق نبودند. اگر در همان نیمه اول موقعیت مان تبدیل به گل می شد، استقلال خوزستان از حالت بازی بسته خارج شده و شانس های بیشتری را برای اجرای اهداف مان به دست می آوردیم.

او اضافه نمود: شنیدم چند طرفدار علیه مدیریت باشگاه شعار دادند که جای تاسف دارد. هرچند می دانم بازیکنان ما مثل مربیان از اینکه امروز پیروز نشدند ناراحتند. یقینا انگیزه آن ها برای بازی بعد بالا خواهد رفت. از هواداران می خواهم به ما نزدیک تر باشند چرا که به آن ها احتیاج داریم. معتقدم با کار دو برابر نتایج بهتری خواهیم گرفت.

سرمربی فولاد خوزستان اعلام کرد: با بدشانسی هایی که امروز آوردیم بازی صفر-صفر شد. باید هواداران بدانند که نمی توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. دیروز هم مثالی راجع به باشگاه پرسپولیس زدم. 6-7 سال پیش فولاد خوزستان از همه لحاظ از پرسپولیس بهتر بود. آن ها مربی خوبی گرفته و برنامه ریزی درستی نموده اند و به این ترتیب آینده خوبی ساختند. پرسپولیس در مسیری نهاده شد که همیشه در بازی های داخلی و آسیایی مدعی بود. چند روز پیش نیز هواداران بیشماری برای حمایت از تیمشان مقابل السد به آزادی رفتند. زمانی که کادر فنی قبلی از فولاد رفت من هم باید می رفتم چون آقای پورموسوی من را به فولاد دعوت کرد. مسئولان جدید باشگاه می دانستند که من با بازیکنان آشنا هستم و به همین دلیل به مدیران باشگاه اعلام کردم در وضعیت فعلی باید استراتژی تغییر کند. در همان ابتدای کار که به فولاد آمدم با سه تیم خوب لیگ بازی داشتیم.

استن با بیان اینکه احتیاج به زمان دارد تا عملکرد تیم بهبود یابد گفت: به هواداران حق می دهم اما آن ها مسائل ما را نمی دانند. اگر یکی از توپ های ما امروز گل می شد اعتراض ها را امروز نمی شنیدیم. ما گاهی اوقات نمی خوابیم تا 11 نفر اصلی را انتخاب کنیم.

سرمربی فولاد اضافه نمود: اگر مدیریت باشگاه به من زمان کافی بدهد، با تغییرات در نیم فصل تیم قوی خواهم ساخت و خواهید دید فولاد حرف های زیادی برای گفتن دارد. من مربی بهانه جویی نیستم و می دانم باید چه کار کرد اما احتیاج به حمایت و صبوری هواداران و هیات مدیره داریم. با انتقال بازی ها ما به استادیوم اختصاصی مالکیت توپ نیز برای فولاد افزایش پیدا خواهد نمود. چطور امکان دارد ما در زمین خودمان باشیم و چمن مرتفع باشد؟

او در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد بازیکنان خارجی تیم راضی است یا نه اعلام کرد: بازیکنان خارجی پول بیشتری می گیرند و باید یک سر و گردن از داخلی ها بهتر باشند. اگر این تیم را من می بستم، می توانستم امروز پاسخگو باشم.درست نیست که اول فصل بگویند فولاد را برای قهرمانی بسته ایم. فوتبال مقوله پیچیده ای است و من هم جادوگر نیستم که در یک لحظه همه چیز را تغییر دهم.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1434

به "استن: باید با پورموسوی از فولاد می رفتم، تیم را من نبسته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استن: باید با پورموسوی از فولاد می رفتم، تیم را من نبسته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید