فتحی: موی منشا را کشیدند، او هم واکنش نشان داد

به گزارش شیوا مارکت، مدیرعامل باشگاه استقلال از پیگیری مجدانه این باشگاه درموضوع درگیری علی خطیر و علیرضا حقیقی خبرداد. فتحی از رفتاری که با منشائ اجرا شده نیز به شدت گله دارد.

فتحی: موی منشا را کشیدند، او هم واکنش نشان داد

امیرحسین فتحی در حاشیه مراسم بهره برداری از استادیوم امام رضا (ع) و افتتاح آموزشگاه باشگاه استقلال ازوضعیت این تیم درلیگ ابرازخرسندی کرد: وضعیت استقلال خیلی بهتر شده است و روز به روز هم بهتر خواهد شد. امیدوارم شاهد پیروزی های مستمر برای استقلال باشیم. خدا را بابت درخشش خارجی ها شکر می کنیم. گفته بودم استقلال با برنامه و صرف زمان اقدام به جذب بازیکن نموده است.افتتاح آموزشگاه باشگاه استقلال و بهره برداری از استادیوم امام رضا (ع) دیگرموضوعاتی بود که مدیرعامل استقلال به آن ها پرداخت: با مساعدت شهردار منطقه 18 تهران و همچنین شهرداری و اعضای شورای شهر تهران، این استادیوم ترمیم و بازسازی شد تا بتوانیم برای آماده سازی تیم های پایه از آنها استفاده کنیم : مجموعه خیلی خوب و مجهزی است. امیدوارم تیم های پایه را این جا مستقر کنیم. چه در استقلال باشم یا نباشم، دوست دارم همه ثمره آموزشگاه استقلال را ببینند. بازیکنان زیادی چون طالب لو، جباری، حیدری و تیموریان بچه های استقلال بودند و امیدوارم روزی استقلالی را ببینیم که بیشتر بازیکنانش از تیم آموزشگاه باشگاه باشند.

بازی با فولاد با حاشیه هایی همراه بود. فتحی در واکنش به اتفاقاتی که برای گادوین منشا و فرهاد مجیدی اتفاق افتاده است، نیزگفت: منتظرم گزارش مربوط به اتفاقاتی که برای منشا و مجیدی اتفاق افتاده است، به دست مان برسد. قطعاً این مسائل را پیگیری می کنیم. در تصاویری که دیدم، منشا را مورد آزار قرار دادند و موی او را کشیدند. منشا هم به همین خاطر واکنش نشان داده است. ما روز شنبه، پیگیر این موضوع خواهیم بود..

فتحی ازپیگیری موضوع درگیری فیزیکی حقیقی با علی خطیرنیزخبرداد: قطعاً پیگیر اتفاق اتفاق افتاده برای او هستم تا سیستم قضایی با خاطی برخورد کند. ما پیگیر مسائل قضایی این درگیری هستیم تا این حرکات زشت را از جامعه فوتبال دور کنیم. من در صحنه درگیری حضور نداشتم، اما قطعاً از نظر ما صحبت های خطیر صحیح است. اگر بر فرض محال اظهارات حقیقی درست باشد، قرار نیست اگر کسی حرفی می زند، با سر به او حمله نمایند. داور هم اگر سوت اشتباهی بزند، بازیکنان نباید به او حمله نمایند. این حرکت آن قدر زشت است که قابل توجیه نیست. ما پیگیر این موضوع خواهیم بود و طرفداران فوتبال و استقلال متوجه می شوند در این ماجرا چه کسی مقصر است. منتسب کردن درگیری به دو باشگاه خوب نیست و مسئله ای شخصی است. خطیر در حال اجرا مأموریت بوده است و این به باشگاه پرسپولیس ارتباطی ندارد. به وسیله فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی، این موضوع را پیگیری می کنیم. مدیرعامل استقلال به فشردگی بازی ها نیز اشاره نمود: این مسئله برای تمام فوتبال کشورمان است و همه باشگاه درگیر هستند. باید وضعیت موجود را تحمل کنیم و امیدوارم استقلال در این رهگذر آسیب نبیند.

پیگیری طلب باشگاه از ترابزون نیز دیگر برنامه باشگا استقلال است:ما به فیفا شکایت کردیم و امیدوارم مبلغ موردنظر را دریافت کنیم. آنها اعلام کردند که پول را پرداخت می کنیم، اما بعداً گفتند که به دلیل مسائل اقتصادی، توان پرداخت نداریم. طلب ما از باشگاه ترابزون 400 هزار دلار است.

1

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3745

به "فتحی: موی منشا را کشیدند، او هم واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: موی منشا را کشیدند، او هم واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید