اسدی: برگزاری بازی تیم ملی فوتبال با آرژانتین و کلمبیا در دست آنالیز است!

به گزارش شیوا مارکت، رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون گفت: پیشنهاد برگزاری بازی های دوستانه کلمبیا و آرژانتین با تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال ایران ارسال گردیده و در حال آنالیز است.

اسدی: برگزاری بازی تیم ملی فوتبال با آرژانتین و کلمبیا در دست آنالیز است!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمیرا اسدی گفت: برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی فوتبال، کلیه مکاتبات و پیشنهادات از طریق ایمیل رسمی به فدراسیون فوتبال ارائه می گردد. به دنبال آن فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی نسبت به انجام برگزاری این دیدارها اعلام نظر می نمایند.

وی اضافه کرد: قابل شرح است که بر همین اساس پیشنهاد برگزاری بازی های دوستانه تیم های ملی کلمبیا و آرژانتین با تیم ملی فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال ایران ارسال گردیده که این موضوع مانند سایر پیشنهادات دیگر در حال آنالیز است. نکته مهم دراین باره اینکه در نامه ارسالی درخواست زمان برگزاری بازی های پیشنهادی در ماه مارچ 2019 ، یعنی پس از خاتمه رقابت های جام ملت های امارات است. طبعا آنالیز چنین پیشنهادی به زمان بیشتری احتیاج دارد و ضروری است با نظر مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی نسبت به تصمیم گیری در چنین مواردی بر اساس برنامه های تیم ملی و اهداف مورد نظر اقدام لازم صورت گیرد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 584

به "اسدی: برگزاری بازی تیم ملی فوتبال با آرژانتین و کلمبیا در دست آنالیز است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسدی: برگزاری بازی تیم ملی فوتبال با آرژانتین و کلمبیا در دست آنالیز است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید