اصناف مجاز به فعالیت در فارس اعلام شد

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/فارس کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کروناویروس استان فارس، طی اطلاعیه ای اسامی اصنافی که فعالیت آنها از روز شنبه 23 فروردین مجاز است، گفت.

اصناف مجاز به فعالیت در فارس اعلام شد

کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کروناویروس فارس، طی اطلاعیه ای که آدینه 22 فروردین در اختیار رسانه ها نهاده شد، اسامی اصناف مجاز به فعالیت از روز 23 فروردین را گفت.

متن کامل این اطلاعیه به توضیح زیر است؛

ضمن قدردانی از همراهی مردم در کاهش تردد های غیر ضروری اعلام می گردد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان مهمترین راه حل کنترل همه گیری بیماری کرونا همچنان در استان فارس ادامه دارد.

1. اصنافی که بر اساس مصوبات ستاد استانی فعالیت آنها مجاز اعلام شده است در صورت تمایل به بازگشایی از امروز 22 فروردین ماه در در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند و دستور العمل سلامت کار شاغلان، مشتریان و محیط کار را دریافت نموده و تعهد نامه را به صورت الکترونیکی برای التزام به دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا به ثبت برسانند.

2. این اصناف پس از تایید تعهد نامه التزام به رعایت دستوالعمل رعایت نکات بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز نمایند.

3. دستورالعمل های سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان کلیه مشاغل و اصناف برای مقابله با کرونا درسامانه https://markazsalamat.behdasht.gov.ir دردسترس عموم اصناف ومردم نهاده شده است.

4. تدابیر لازم برای بازرسی و نظارت دستگاههای ذیربط و مردم بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا مصوب وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی توسط اصناف و مشاغل اتخاذ شده که در اطلاعیه بعدی به اطلاع عموم می رسد.

5. آن دسته از واحدهای فراوری در بخش های مختلف صنف ،صنعت ، توزیعی و خدمات فنی که برای تامین مایحتاج عمومی و احتیاج ضروری مردم ازجمله مواد غذایی ، خدمات فنی و تعمیر لوازم خانگی و منزل از بدو آغاز بحران بیماری کرونا در حال خدمات رسانی به مردم بوده اند همچنان در چارچوب دستورالعمل بهداشتی ابلاغی مجاز به فعالیت دراین حوزه ها هستند.

6. بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس علاوه بر مشاغل ضروری تنها سه صنف خشک شویی ، عینک سازی و فروشگاه های سموم دفع آفات کشاورزی اجازه آغاز فعالیت دارند.

7.فعالیت های صنفی که از بدو آغاز بحران بیماری کرونا بدلیل شرایط محیطی و تجمع جمعیت در آن واحدها فعالیت های پرخطر اعلام و تعطیل شده اند تا اعلام عادی شدن شرایط از طرف وزارت بهداشت همچنان تعطیل است.

.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18537

به "اصناف مجاز به فعالیت در فارس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصناف مجاز به فعالیت در فارس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید