اعلام زمان برگزاری آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

به گزارش شیوا مارکت، رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی از برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خرج از کشور در روز پنجشنبه نهم مرداد ماه اطلاع داد و گفت: این آزمون به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

اعلام زمان برگزاری آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید هاشمی نظری ضمن بیان این مطلب در مورد مرحله پیش از آزمون نوزدهمین آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور گفت: داوطلبان قبل از نام نویسی اینترنتی باید نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اقدام نمایند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

وی در مورد مرحله نام نویسی در آزمون فوق گفت: در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد احتیاج و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام نمایند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت گردد. پس از آن، دانش آموختگان باید در زمان معین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند. در صورتی تکمیل نشدن مدارک و انتها مهلت ثبت نام، این مرکز هیچ مسؤولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانش آموختگان در آزمون را نخواهد داشت و آنان باید در آزمون های بعدی شرکت نمایند.

رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اینکه کارت شرکت در آزمون از ساعت 16 روز سه شنبه هفتم مرداد ماه به وسیله سایت مرکز سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، اظهار داشت: داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، درغیراین صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری می گردد.

هاشمی نظری در مورد محل برگزای ازمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی گفت: این آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می گردد.

به گزارش مفدا، راساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می گردد و معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط بعد از تایید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر می گردد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20082

به "اعلام زمان برگزاری آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان برگزاری آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید