افتتاح ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها در اصفهان

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/اصفهان مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گفت: در کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها 85 مقاله پذیرفته که در خاتمه این کنفرانس دو روزه 5 مقاله برتر معرفی می شود.

افتتاح ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها در اصفهان

جواد راستی صبح امروز (پنجشنبه-30 بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، با ابرازامیدواری مبنی بر اینکه شر ویروس کرونا به زودی از کشور برطرف شود و بتوانیم این صنعت نوپا را پیش ببریم، اظهار کرد: دبیرخانه کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها، از اردیبهشت امسال فعال شد و 130 مقاله دریافت کردیم.

وی گفت: خوشبختانه با وجود بحران کرونا، امسال همانند سال های گذشته مقاله دریافت کردیم و تعداد مقالات کمتر نبود و داوری 130 مقاله دریافتی توسط 40 داوری انجام و در مجموع 300 داوری انجام شد.

به گزارش خبرنگاران، دبیر کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها توضیح داد: برخی مقالات دو داوری و حتی در بخش مقالات بین رشته ای 7 داوری انجام شد، این گونه داوری نشان از جدیت پژوهش در حوزه گیم است.

وی اضافه کرد: از مجموع مقالات دریافتی به دبیرخانه این کنفرانس، 85 مقاله پذیرفته شد که 22 مقاله در حوزه روانشناسی، 11 مقاله در حوزه یادگیری و آموزش، 3 مقاله در حوزه حقوق، 9 مقاله در حوزه جامعه شناسی، 8 مقاله در حوزه مدیریت و اقتصاد، 14 مقاله در حوزه فنی و مدیریت و 18 مقاله در حوزه هنر بود که از مجموع 85 مقاله، حدود 38 مقاله انتخاب شد تا به صورت آنلاین در این رویداد ارائه شوند.

راستی، با تشکر از بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دانشگاه اصفهان و ریاست این دانشگاه، ابرازامیدواری کرد که این همکاری ها روز به روز گسترش یابد.

وی همچنین گفت: در این جشنواره دبیران علمی کنفرانس رایانه ای با توجه به بین رشته ای بودن این حوزه از سه دانشگاه مختلف بودند.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: باید توجه داشت که زحمت برگزاری رویداد آنلاین از رویدادهای حضوری کمتر نیست و در تلاش هستیم این رویداد با کیفیت بالایی برگزار شود.

وی با بیان اینکه 11 پنل تخصصی و فنی در این کنفرانس دو روزه برگزار می شود، گفت: مراسم اختتامیه این کنفرانس فردا ظهر برگزار و در نهایت از بین مقالات برتر 5 مقاله برتر معرفی می شود.

پری ها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28409

به "افتتاح ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید