افتتاح پروژه پل شهدای حصارک کرج با حمایت بیمه البرز

به گزارش شیوا مارکت، باحمایت به موقع شرکت بیمه البرز در پرداخت خسارت، پروژه ملی پل شهدای حصارک کرج با حضور استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر استان البرز افتتاح شد.

افتتاح پروژه پل شهدای حصارک کرج با حمایت بیمه البرز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، ناظمی، مدیرعامل شرکت راه سازی و ساختمان هنزا، پیمانکار ساخت پل شهدای حصارک کرج با قدردانی از بیمه البرز، گفت: خوشبختانه با حمایت های بیمه البرز به عنوان بیمه گردر دوران اجرای پروژه ساخت این پل و پرداخت به موقع خسارت حادثه های اتفاق افتاده در این پروژه، امروز شاهد افتتاح این پل هستیم.

وی ادامه داد: با افتتاح پل شهدای حصارک کرج، گره ترافیکی اتوبان کرج رفع می گردد و ترافیک سنگین اتوبان کرج روان خواهد شد که یاری شایانی به صرفه جویی در مصرف بنزین خواهد نمود.

مدیرعامل شرکت هنزا شرح داد: در طی ساخت این پروژه به قیمت روز هفت هزار و 500 میلیارد ریال، ده مورد خسارت رخ داد که خوشبختانه با حمایت های شرکت بیمه البرز و پرداخت خسارت های سریع و به موقع، احداث پل با تاخیر روبرو نشد که جا دارد از بیمه البرز به خاطر حمایت ها و پشتیبانی هایش قدردانی کنم.

احمد صفرزاده، معاون فنی بیمه البرز نیز در مراسم افتتاح پل شهدای حصارک کرج، گفت: احداث این پل از خاتمه سال 1393 آغاز شد و در این مدت تحت پوشش بیمه تمام خطر نصب، مسوولیت پیمانکار در قبال شخص ثالث و بیمه ماشین آلات بیمه البرز قرار داشت. بر همین اساس و با توجه به این که شرکت بیمه البرز بر اصل مشتری مداری و جلب رضایت مشتری تاکید دارد، ده مورد حادثه اتفاق افتاده را در کم ترین زمان ممکن رسیدگی و خسارت آن را به بیمه گزار خود پرداخت کرد.

->

راه ساری: سئو، طراحی سایت، طراحی و چاپ گرافیکی و دیجیتالی، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25598

به "افتتاح پروژه پل شهدای حصارک کرج با حمایت بیمه البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پروژه پل شهدای حصارک کرج با حمایت بیمه البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید