امکان ادامه فعالیت بازار تهران تا سرانجام هفته اعلام می گردد

به گزارش شیوا مارکت، استاندار تهران با اشاره به اینکه امکان تجدید نظر برای فعالیت بعضی مراکز پرتجمع وجود دارد گفت: امکان ادامه فعالیت بازار تهران توسط تیم نظارت تا خاتمه هفته اعلام می گردد.

امکان ادامه فعالیت بازار تهران تا سرانجام هفته اعلام می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران از راه اندازی سامانه نظارت های مردمی در مورد نظارت بر فعالیت های مختلف در شرایط کرونایی اطلاع داد و گفت: این سامانه از هفته جاری راه اندازی خواهد شد.

محسنی بندپی در ادامه با بیان اینکه همچنان بر این عقیده هستیم که تالار های عروسی از مراکز پرخطر برای انتقال کرونا محسوب می گردد گفت: استفاده از تالار ها و رستوران ها طبق پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

استاندار تهران عنوان داشت: استفاده از ماسک در مترو به طور محسوس مشاهده می گردد و 90 درصد افراد به ماسک مجهز هستند و یکی از علت هایی که احساس می گردد فاصله گذاری در مترو و در وسایل حمل و نقل عمومی به خوبی رعایت نمی گردد تجمع و ازدحام زیاد است.

وی گفت: در مورد بازار تهران و پاساژ علاالدین در صورتی که فاصله گذاری رعایت نگردد برای ادامه فعالیت تجدید نظر خواهیم کرد که نتیجه آن توسط تیم نظارت تا سرانجام هفته اعلام خواهد شد.

استاندار تهران در رابطه با برگزاری نماز آدینه نیز عنوان داشت: در حال رایزنی هستیم که همچنان نماز آدینه در تهران به تعویق بیافتد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21122

به "امکان ادامه فعالیت بازار تهران تا سرانجام هفته اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ادامه فعالیت بازار تهران تا سرانجام هفته اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید