امینی: اردوی تیم ملی کاراته بانوان آذرماه برگزار می گردد، حضور یک مربی در کنار خوشقدم قطعی است

به گزارش شیوا مارکت، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته ایران گفت: اردوی تیم ملی بانوان یک یا دو هفته بعد از اردوی تیم مردان و در آذرماه برگزار خواهد شد.

امینی: اردوی تیم ملی کاراته بانوان آذرماه برگزار می گردد، حضور یک مربی در کنار خوشقدم قطعی است

اشرف امینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران،در مورد سفر حمیده عباسعلی به آلمان برای تکمیل مراحل درمانی اش گفت: عباسعلی چهارشنبه شب راهی آلمان شد تا فرایند درمان خود را در مدت حدود یک ماه در این کشور تکمیل کند. قرار است پس از خارج کردن مهره از پای عباسعلی، مراحل فیزیوتراپی و کاردرمانی در این کشور انجام گردد تا به امید خدا صحیح و سالم به ایران بازگردد و برای مسابقات المپیک آماده گردد.

وی در مورد زمان شروع اردوی تیم ملی کاراته بانوان گفت: قرار است یک یا دو هفته پس از شروع تمرینات تیم ملی کاراته مردان، در آذرماه اردوی تیم ملی کاراته بانوان را در مجموعه ورزشی انقلاب شروع کنیم. ابتدا قرار است نفرات اصلی با رعایت پروتکل ها و تست ها به اردو وارد شوند. در ادامه باید ببینیم شرایط ویروس کرونا به چه شکلی پیش خواهد رفت تا اردوها را با نفرات بیشتر و تمرینی ادامه دهیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که با توجه به مراحل نوسازی هتل آموزشگاه و سالن شماره 9 مجموعه انقلاب، این مجموعه تا آذرماه شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی کاراته بانوان را خواهد داشت، گفت: سالن شماره 9 در حال تکمیل شدن و در مراحل پایانی واقع شده است. باید آماده سازی سالن تکمیل گردد تا تمرینات را شروع کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

امینی در مورد اینکه شروع تمرینات ملی پوشان در خارج از تهران منتفی است، گفت: برای اردوی ابتدایی این موضوع منتفی است، اما اگر در ادامه شرایط مساعد باشد تمرینات خود را در خارج از تهران نیز ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اضافه شدن مربی به کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان مطرح نمود: در حال مذاکره با دو، سه مربی هستیم و هر زمانی روی فرد مورد نظر به جمع بندی نهایی برسیم، اسم او را اعلام خواهیم کرد، اما حضور یک مربی جدید در کنار سمانه خوشقدم قطعی است و کوشش خواهیم کرد در اردوی آذرماه این مربی حضور داشته باشد.

نایب رئیس بانوان در مورد معرفی کادرفنی تیم های پایه گفت: صحبت هایی با گزینه های مدنظر خود داشتیم، اما باید شرایط مساعد گردد تا ببینیم تکلیف برگزاری مسابقات قطعی خواهد بود یا نه. اگر برگزاری مسابقات قطعی گردد، قطعا کادرفنی خود را اعلام خواهیم کرد. با گزینه های تیم های پایه صحبت کردیم، اما با توجه به شرایط کرونا لزومی به معرفی این نفرات نداشتیم. با استان ها نیز صحبت کردیم تا نفرات شایسته تمرینات خود را زیر نظر مربیان استانی انجام دهند. بیشتر استان ها شرایط تمرینی قهرمان خود را فراهم کردند تا نفرات در آمادگی قرار داشته باشند و اگر شرایط مساعد باشد و مسابقات برگزار گردد، مسئله ای نداشته باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24941

به "امینی: اردوی تیم ملی کاراته بانوان آذرماه برگزار می گردد، حضور یک مربی در کنار خوشقدم قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امینی: اردوی تیم ملی کاراته بانوان آذرماه برگزار می گردد، حضور یک مربی در کنار خوشقدم قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید