امین قاسمی نژاد: تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است، مقابل مدعیان قهرمانی نتایج خوبی نگرفتیم

به گزارش شیوا مارکت، امین قاسمی نژاد، وینگر تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تأکید کرد که شانس تراکتورسازی برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر بیشتر از دیگر مدعیان است.

امین قاسمی نژاد: تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است، مقابل مدعیان قهرمانی نتایج خوبی نگرفتیم

امین قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به نتایج پدیده در چند هفته اخیر و اینکه آنها با از دست دادن امتیازهای حساس به رده پنجم جدول سقوط کردند، گفت: امتیاز دریافت در نیم فصل دوم خیلی سخت است. ما هم در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم و خودمان انتظارات را از پدیده بالا بردیم. البته پدیده باید با تیم هایی که 50 یا 60 میلیارد هزینه نموده اند تفاوت داشته باشد، ولی با این حال تا همین جا هم نتایج خوبی گرفتیم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده همچنین خاطر نشان کرد: این درست است که کارمان برای قهرمانی سخت شده، ولی کوشش می کنیم تا سهمیه آسیا را بگیریم و فصل جاری با اتفاقی خوب برای ما تمام گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم را برای قهرمان شدن بیشتر می داند، توضیح داد: من تصور می کردم استقلال شانس اول قهرمانی است، چون هیچ تیمی به اندازه استقلال ما را تحت فشار نگذاشت. شرایط استقلال بعد از دربی تغییر کرد و احساس می کنم در حال حاضر تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است.

قاسمی نژاد ادامه داد: ما هم می توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم، ولی مقابل مدعیان قهرمانی نتایج خوبی نگرفتیم. ما به پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان باختیم و دیدارمان با استقلال هم مساوی شد. برای اینکه شانس بیشتری پیدا می کردیم باید در این بازی ها نتایج بهتری می گرفتیم.

وینگر تیم فوتبال پدیده شهر خودرو که در این فصل هفت گل برای پدیده به ثمر رسانده است، گفت: من مهاجم نوک نیستم و بیشتر به عنوان وینگر چپ بازی می کنم، اما انتظارات از من بالاست. وقتی چند هفته گل نمی زنم بعضی انتقاد می نمایند، ولی کوشش می کنم تا همواره بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در انتها گفت: در نیم فصل اول بیشتر در موقعیت گل قرار می گرفتم و گل می زدم. امیدوارم در بازی های باقیمانده شانس های بیشتری داشته باشم و تعداد گل هایم را بیشتر کنم. البته مسئله مهم این است که برای پدیده بازیکن تأثیرگذاری باشم و خواسته کادر فنی را در زمین پیاده کنم تا اینکه فقط گل بزنم.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4723

به "امین قاسمی نژاد: تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است، مقابل مدعیان قهرمانی نتایج خوبی نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین قاسمی نژاد: تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است، مقابل مدعیان قهرمانی نتایج خوبی نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید